Yazlıkta yan komşunun horozları üüüleyip duruyor şikayet etsem mi?

yazlık dediğime bakmayın. samsun atakum da yaşıyorum, yazlık ama şehrin en işlek ve cıvıl cıvıl yeri burası ztn merkez geçiyor. bilen bilir kümes hayvanı yetiştirmek yasak şehirde. 3 gündür uyku uyayamıyorum, yan binadan biri nerden aklıma gelmişde almış bilmiyorum ama horoz ve tavuk almış. sabah horoz sesiyle uyanınca devaju oldum bir an, dedim köye ben ne zaman gittim :D saat 5 de çığırasım geldi susturun şunu diye.
Güncellemeler
+1 yıl
meğersem tüm bina rahatsızmış, sonuçta herkes işe kalkıyo 1 saat uyku bile değerli.. yeni doğum yapan bir abla vardı şikayetçi olmuş zabıta geldi uyarı kağıdı bıraktı. yarın toplayıp köye götüreceklermiş. halloldu böylece kurtulduk :)))
Yazlıkta yan komşunun horozları üüüleyip duruyor şikayet etsem mi?
Cevapla