Kombiyi açmayan üst komşunu şikayet etmek mantıklı mı?

Kombiyi herkes aynı derece çalıştırmıyor ya da hiç açmıyor. Evi ısıtmaya çalışırken üst komşudan ya da alt komşudan dolayı kombi çalışan evde tam ısınamıyor. Bazı kişiler bu durumdan şikayet ederken bazı kişiler şikayet etmenin gereksiz olduğunu düşünüyor.

Kombiyi açmayan komşuyu belli çerçevelerde şikayet etmek mümkünmüş habere buradan bakabilirsiniz.

Siz kombiyi açmayan komşuyu şikayet eder misiniz?

Kombiyi açmayan üst komşunu şikayet etmek mantıklı mı?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kombiyi açmayan üst komşunu şikayet etmek mantıklı mı?
Cevapla