Abi dedigim insan bana aşık olduğunu söyledi. İletişimi kesmeli miyim?

Abi olarak gordugum biti bana asık oldugunu soyledi 3 senedir aramiz bozuktu tekrar konusmaya basladik ben tekrar eskisi gibi olabilecegimizi dusundum herseferinde abi filan diyorum ama o seni gercekten istesem oyle yada boyle benm olurdun dedi buna sevindim bni istememesine fkt tekrar cikma teklfi gonderdi kabl etmynce tartsma cikardi arkadaslar bn onu bi abi olarak hala seviyorum ama napmaliyim sizce iletisimimi kesmelimiyim?
Abi dedigim insan bana aşık olduğunu söyledi. İletişimi kesmeli miyim?
Cevapla