• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Regl olmak neden ayıp bir şeymiş gibi karşılanıyor? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Regl olmak neden ayıp bir şeymiş gibi karşılanıyor?
Cevapla
Fal Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar Ne Diyor

48
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadinlaein yuksek sesle gulmesi haram sayilan bir toplumda yasadigini unutma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ee devamı?

      Yorumla
  • Dengesızperson
    Dengesızperson Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    kasılacak bir şey yok söylenmesi de ayıp değil de niye pedi elimizde sallaya sallaya gidelim lavobaya saçma biraz :'D

    1
    0 Yorumla
  • Osankisonbahargibi
    Osankisonbahargibi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Açıkçası ben mide bulundurmamak için saklarım. utanmakla alakası yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazılanlara göre bambaşka bir görüş. Saygı duydum 😊

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Bizde söylüyoruz Rahatsız Değiliz

    2
    0 Yorumla
  • yanlışsevda
    yanlışsevda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl

    haya diye bişey var biliyonmu sen onu.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet. Ee?

      Yorumla
  • AvvAy
    AvvAy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Cahillikten tabii ki. Üzücü bir durum

    1
    0 Yorumla
  • 111rose111
    111rose111 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Herkesin bir edebi olmalı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlatılsın demiyorum altını çiziyorum tekrardan

      Yorumla
  • Htcjjj
    Htcjjj Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben ayıp karşılamıyorum ama utanırım yani

    1
    0 Yorumla
  • TersHatun
    TersHatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu yazdıklarından sonra ben desem boş anlamassın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Susma hakkınızı kullanmayı deneyin o zaman

      Yorumla
    • TersHatun
      TersHatun
      +1 yıl

      Yok ben o hakkı çoktan eledim canım

      Yorumla
  • ismiyook
    ismiyook Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Haklısın aslında :/

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bizim gibi düşünenlere desteğinden ve katılımından ötürü teşekkürler 😸

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Normal bişe ama erkekler bosaldigini diyo mu bugün boşaldım gibisinden o yüzden her şey her yerde denmez

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Önce bir detayı dikkatli okuyup bu durumu cinsellikle ilgili bir olayla karıştırmayıp ikisinin arasında dağlar kadar fark olduğunu anlayıp yorum yaparsanız sevinirim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İkisinde de üreme hücresi atılıyor bu açıdan baktim okudum da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri döl. Diğeri yumurtalıkların yenilenmesi. İkisi de çok başka. Biri doğurganlık. Biri tamamen cinsellik.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aslında haklısın ama ben utanıyorum nedense ya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    geçen markette erkek vardı almadım geri döndüm

    1
    0 Yorumla
  • SMeleks
    SMeleks Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    ayıp degıl bızde

    1
    0 Yorumla
  • _deidara_
    _deidara_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    edepten ötürü

    0
    0 Yorumla
  • M11333678
    M11333678 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende söylerim

    1
    0 Yorumla

Erkekler Ne Diyor

74
Erkeklerin Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • ErtugrulGok
    ErtugrulGok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Regl olayı mahrem bir yerde gerçekleştiği için bahsedildiginde tuhaf bakılıyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yumurtalıkta gerçekleşiyor

      Yorumla
    • ErtugrulGok
      ErtugrulGok
      +1 yıl

      tamam sana soranlara öyle tamam yumurtalık de sonra tepkiyi görürsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur

      Yorumla
  • balikesirizmir
    balikesirizmir Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Aslında doğanın kanunu böyle olmak zorunda bizim toplumumuz biraz ön yargılı olduğü için böyle

    1
    0 Yorumla
  • whiteshadow72
    whiteshadow72 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ne ayıbı ya allasen bana sorarsanız bunun kültürel bir saçmalık olduğunu düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Panda_bey
    Panda_bey Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence'de çok acayip normal olmayan bir şey gibi karşılanması saçma.

    1
    0 Yorumla
  • Shiba
    Shiba Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bence de anlamsiz bir telas, ne kadar saklanmaya calisilip sifreli mesajlarla anlasmaya calisilsada cok cabuk anlasiliyo

    2
    0 Yorumla
  • koyboy54
    koyboy54 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    sizler ki erkeklerin cinsel organı kalkınca ayy sapık diyen kişilersiniz. erkek organı kalkınca sapıklık ama regl olmak, pedleri gizlememek vucudun gereği. sizin kadar 2 yüzlü başka kimse yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahahaha. Bu ne alakasız bir örnekti böyle. Ereksiyon halinden bahsetmedim. O erkeğin cinsel istekte bulunmasıyla ilgili bir durum. Sizdeki sünneti bizdeki regl olarak düşün. Allahın bizlerin vücuduna vermiş olduğu bir emirdir bu. Biz isteyerek adet olmuyoruz. Sizler bir kadının orasına burasına bakıp azdığınızsa cinsel organınız kalkıyor. Sizin yaptığınız ayıp karşılanır. Karşılanacaktır ama regl olmakla aynı kefeye koyamazsın kendi azgınlığını.

      Yorumla
  • Casarona
    Casarona Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 361 cevap paylaştı.

    Sosyo kulturel ortam ile alakali bir durum. Cinsel organlarla ilgili her konunun ayip olarak karsilandigi bir ulkedeyiz. Yapacak bisey yok.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha çok cinsiyet ayrımı da var. Çünkü bayanda bunun ayıp karşılanması erkekte sünnetin rahatça söylenip ayıp karşılanmaması. Kız çocuklarına "ayıp kızım eteğini kapat" erkek çocuklarına "göster oğlum amcalara teyzelere pipini".

      Yorumla
    • Casarona
      Casarona
      +1 yıl

      O da var tabi.

      Yorumla
  • ezcümle
    ezcümle Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Yo öyle değil içi çamaşırı gibi bende boxer alırken utanıyorum mağazadan

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      E yuh asjkddm

      Yorumla
  • CarterJr
    CarterJr Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 449 cevap paylaştı.

    olmak ayıp değil o pedi koyduğunuz yer ayıp basit bir şekilde düşürsek

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tuvalet kağıdı alırken orana burana sokuştur o zaman. O peçeteyi sürdüğün yer ayıp sonuçta senin tabirinle

      Yorumla
    • CarterJr
      CarterJr
      +1 yıl

      madem detaya inmek istiyorsun inelim o zaman şimdi tuvalet kağıdınısürdüğün popon herkeste varerkekte de var kadında da var gay de devar bir seksüel de de var aseksüel de de var var oğlu var onun için ayıp bişey değilmiş gibi görünebilir ama o da ayıptır esasında ayıp olmasının sebebini ise şimdi açıklıyorum bişeyler yemek ayıp değildir mesela geğirmek ayıptır neden iğrençtir büyük abdestini yapmak ayıptır neden iğrençtir işemek ayıptır neden iğrençtir vs. şimdi senin sorduğun ayıp oluyo konusuna gelirsek diyelimki sen yemek yiyorsun karşında birisi bacaklarını a. mış tam suratının önünde regl oluyo sence güzel bişey mi bu? şimdi diyeceksin ki bunu kim niye yemek yiyen birisinin karşısında yapsın diceksin tabikide yapmaz ama yemek yerken veya bir yerde oturup çay içerken veya yolda yürürken bir kız elinde pedinin çıkarıp tuvalete gittiğini görse hem miğdesi bulanır hemde ayıp olur demek sonuç olarak toplum içinde pedi çıkartmak akla onun kullanıldığı yeri ve neden kullanıldığını getirirki

      Yorumla
    • CarterJr
      CarterJr
      +1 yıl

      bu hem çok kötü bişeydir hemde ayıp bişeydir o zamanbende sana bir soru sorayım anlaşalım :) neden bir erkeğin kadın iç çamaşırı alması ayıp olur ya da giymesi bende bunu anlamıyorum adam gay değildir belki fetişi vardır ya da hoşuna gidiyordur veya rahat buluyordur bu tip şeylerin bir çok örneğini verebilirim (gay değilim bu arada giymiyorumda :) )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tuvalet kağıdını sen sadece popona mı sürüyorsun. Siz tuvalet kağıdını daha doğrusu peçeteyi farklı amaç içinde kullanıyorsunuz. Yani sende olan bende yok bende olan sende yok. O yüzden tuvalet kağıdını sürdüğün yer aynı o yüzden ayıp değil tezin yanlış. Her tuvalet kağıdı gördüğünde insanların sıçtığı işediği an mı geliyor senin aklına? Ped normalleşse kadınları da o an öyle hayal etmezsin. Bu arada sokakta yürürken falan bir sürü regl kadının yanından geçiyorsun. Asıl ped olmasa anlarsın onların o durumda olduğunu. Zaten sen yemek yerken bir sürü kadın karşında regl oluyordur. Hangisinin farkındasın. Ben zaten açın gezin demiyorum. Ped konusunda rahat olun diyorum. Bayanlar zaten rahat olmaya karar verse bile açıp karşında gezmez rahat ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben boxer da giyiyorum tanga da. Erkekte giyebilir bunu ayıp karşılamam tamamen kendi tercihi. Kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle davransın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boşaltım yapmak ayıp değildir. İnsanların içinde yapmak ayıp karşılanır. Görgü kuralları diye bir şey var. İnsanların içinde regl oluyorsun ama kimse bunun farkında değil. Bu yüzden bu ayıp değildir. Ayrıca regl sağlıkla ilgili bir şeydir. Ayıp değil sağlıkla ilgili olan hiçbir şey ayıp karşılanamaz.

      Yorumla
    • CarterJr
      CarterJr
      +1 yıl

      Tamam da hersey sembol-nesne iliskisine dayaniyor tuvalet kagidi-isemek sijmak yara bandi-yara agda-kil... vs senin ayip olmamasi gereken dedigin ped-vajina cagristirdigi icin ayip karsilanir ama sana burada bir cozum yolu oneriyorum sembol u degistirirsek boyle bir sorun kalmaz sembol u degistirmek icin ise nesnenin sorunu nu cozucek baska bir sembol bulunmasi ve bunun da cok reklam yapilmadan yayginlastirilmasi gerekir yani ped artik kült olmus bir kavram bunu degistiremezsin ama yerine yenisini koydugun zaman her sey degisir bilmem anlatabildimmi simdi sana gelirsek bana neden in kiziyon anlamis degilim ben demedim ki pedin adi ped olsun

      Yorumla
  • ÇAKIRBEYLİİİ
    ÇAKIRBEYLİİİ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Panpa ayıplık bişey yok ya su içmek kadar doğal bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok ya niye ayıp olsun. Ne güzel sağlığın yerinde asıl regl olamasaydın kötü olurdu. Ama mahrem bir konu tabi herkese anlatazsın ama kimseden saklayacak halin yok.

    1
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    insanların utanma haklarına karışamazsın
    isteyen utanır isteyen utanmaz

    0
    0 Yorumla
  • bayramvan
    bayramvan Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    örf ve adetten gelir utanma. duygusu edepten doğar...

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunun neresinde edepsizlik? Utanılacak bir şey görmüyorum ortada?

      Yorumla
    • bayramvan
      bayramvan
      +1 yıl

      anlattığın şey senin hayat görüşün bu da benim hayat görüşüm neden sorguluyorsun ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorgulamıyorum soruyorum

      Yorumla
    • bayramvan
      bayramvan
      +1 yıl

      ben insanda edebin var olması gerekliliğini savunurum. bu bayanların özel günlerin de özel kalması gerektiğini düşünürüm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eşin doğum yapacak olsa bunu saklar mısın?

      Yorumla
    • bayramvan
      bayramvan
      +1 yıl

      güzel bir soru dostum fakat aynı manzarada değil. doğum zaten kendini belli eden bir yaşam şekli ya, elbet denilecek sevinilecek bir yaşantıdır. insanlar sevinçlerini paylaşırsa çoğalır, acılar paylaşıldıkça azalır...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte regl da doğurganlıkla alakalı. Döllenmeyi bekleyen yumurtalıkların döllenme olmayınca yenilenmesiyle alakalı. Kadın regl olmazsa çocuk dünyaya getiremez. Sağlık problemi vardır ve tedavi olması gerekir

      Yorumla
  • Gorme
    Gorme Takip Et
    Xper 1 Yaş: 45
    1 yıl

    ayip bir durum değildir dogal bir hastaliktir ama bazi ergen erkekler ayip duruma koyarak bir hanim efendinin rencide olmasina sebebiyet verir

    0
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 9b cevap paylaştı.

    gözümüze sokmaya çalışmasanız her söz dönüp dolaşıp ona gelmese umrumuzda bile değil

    0
    0 Yorumla
  • sahan_010
    sahan_010 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    kadınların mahremi bunlar söylenmez erkeklere özelikle anladın mı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özellikle söylensin demiyorum. Lütfen detayı dikkatli okuyun

      Yorumla
    • sahan_010
      sahan_010
      +1 yıl

      ona bakarsan tuvalet bile demiyoruz lavoba :D ve lavobada ne yaptgımızı açıkca söylemeyiz mesala bel altı her zaman anlatılmaz erkeklerde bile bu toplumda böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu kibarlaşmak için diyoruz. Farkındaysan oraya regl yazdım bizde kızlar arasında genelde adet deriz. Anlamışsındır umarım kasttetiğimi. Lavobaya gittim demek = regl dönemindeyim. / tuvalete gittim bir sıçmışım abi of= vajinamdan oluk oluk kan akıyo. İki örnek arasında ki farkı da sen anla. Başka nasıl anlatabilirim bilmiyorum artık

      Yorumla
  • reaxsy
    reaxsy Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    aptallardan ne beklersin

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    haya duygusu.. meme bütün bayanlarda var, açıp geziyorlar mı?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      regl olduğunda açıp gezsin demiyorum ki. Biraz alakasız bir cümle oldu 😕 Saygı duyuyorum görüşüne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çocukların özellikle belli bir yaştan önce cinsellik çagrıstıran şeyleri bilmemesi daha iyi.. o yüzden bazı şeyleri gizli tutmak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cinsellik değil ki ama bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir erkeğin sünnet olması gibi bir şey

      Yorumla
  • devilish_humanity
    devilish_humanity Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    regl kızlar çok tatlı oluyor

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tatlı küçük canavarlar 😄

      Yorumla
    • devilish_humanity
      devilish_humanity
      +1 yıl

      tatlı olduktan sonra canavar korkutmuyo :)

      Yorumla
  • Utopikzihin
    Utopikzihin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    edep ve haya mevzuları insansı duygular. Anlamak için bunlar şart. Hayvanlardan farkınız sadece düşünme yetisine sahip olmanız olmasın.

    2
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Edep ve haya. Regl olmanın edebsizlik olduğunu düşünüyorsanız şayet erkek çocuklarına da anlı şanlı sünnet töreni yapmayacaksınız bayım. Bu edepsizlikse o da öyledir.. Yaptırın ama yaymayın. Aynı bizleri yapmaya zorladığınız şey gibi

      Yorumla
    • Utopikzihin
      Utopikzihin
      +1 yıl

      Regl olmak edepsizlik demiyorum. Bunu anlatmak edepsizlik. Aşağı bir arkadaş güzel bir örnek vermiş. Hepimiz tuvalete gidiyoruz ama nasıl s. çtığımızı millete anlatmıyoruz. Artı bunu sünnetle bir tutamazsın. Sünnet dinin gereği olan bir konu. Kaldı ki bunu anlatırken bile insanlar haya eder utanır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sünnet dinin gereği bu da Allahın verdiği bir doğurganlık özelliği. Bizim ilk regl dönemimizde tokat yeme gibi bir adetimiz var. Ama siz sünnet olunca anlı şanlı düğün yapılır. Sünnet ayıp demiyorum. O zaman sünnetin söylenmesi de ayıp olan bir şeydir bana göre. Ayrıca nasıl regl olduğumuzu anlatalım demiyorum arkadaşım anlamakta ısrarcısınız. Rahat olalım diyorum bu kadar gerilmeyelim diyorum. Ki o arkadaşında nasıl sıçtığımızı anlatıyor muyuz gibi verdiği saçma örnekle hiç uyuşmuyor dediklerim. Öncelikle ne demek istediğimi anlamanız gerekiyor mantıklı yorum yapabilmek için. Benim anlatmak istediğimin yanında mantıksız kalıyor o yüzden laflarınız kusura bakmayın. Eig seçtiğim arkadaşın yazısını okursanız daha açıklayıcı olur sizin için.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamamakta*

      Yorumla
    • Utopikzihin
      Utopikzihin
      +1 yıl

      Arkadaşım zaten kasmıyoruz ki. Biz ya şu kız regl olmuş mu diye merak etmiyoruz kızlar da şuna mı anlatsam buna mı diye kasmıyolar kendini zaten. Kimse bişey için kasmıyor zaten. Sadece diyorum ki toplumsal normlarımız da regl olayını hadi kızları geçtim bir erkeğe anlatmak hoş görülmez hayasızlık olarak görülür. Bu normlar sizin hoşunuza gitmiyor da olabilir. Kİmse silah zoruyla anlat ya da anlatma da demiyor. İster anlat ister anlatma. Anlatırsan karşındaki tarafından hoş görülmeyebilir. Anlattığın kişi de aynı kafadansa hoş görebilir. Bunlar değişken şeyler. Benim anlattığım sadece toplumsal olarak şahsi fikrim de budur ki hoş değildir anlatmak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlatın demiyorum zaten. Marketten ordan buradan ped alırken neremize sokuşturacağımızı şaşırıyoruz. Gerekirse bayan kasiyerlerdsn rica ediyoruz kasaya geçsin diye. Okullardan çantadan alacağız diye erkeklerin sınıftan azalmasını bekleyip öyle alıyoruz. Daha bir sürü şeyler. Yahu anlatma gerek yok zaten anlatmaya. Anlatılacak bir şeyde yok ortada. En fazla regl dönemimdeyim üstüme gelme dersin olur biter. Yahu ped kullanıyor olmak ayıp bir şey değil en azından onu elimizde taşıyabilelim rahatça saklamak için bin türlü şekle girmeyelim saçma sapan triplere girmeyelim diyorum. Burada da size de iş düşüyor. Markette elimde rahatça taşıdığımda erkeklerden öyle bakış alıyorum ki oro*puymuşum gibi. Arkadaş kötü bir şey yok ortada. Büyütülecek bir olay yok orta da. Bunu anlatmaya çalışıyorum. Geçipte ona buna anlatalım demiyorum. Anlayın artık yahu

      Yorumla
    • Utopikzihin
      Utopikzihin
      +1 yıl

      Ben de diyorum ki kasma. Ama öyle hissettiğin için kasıyorsun mecburen. Milletin ağzıyla gözüne engel koyamazsın kimi bakar kimi konuşur. Bunun bir çaresi yok. Ya aynı şekilde gizli tut pedlerini ya da gizleme ve bakışlara maruz kal bunun seçimini yapman gerek. Dediğim gibi insanların gözlerine ve dillerine kimse engel olamaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu tip düşünen insanlara örnek olsun diye değindim bu konuya zaten ama nafile.. Detayı okumaya üşenip ya da okuyup anlamayanları yorumlarına da maruz kaldım , bu duruma saygı duyan insanlara da. Değişik..

      Yorumla
    • Utopikzihin
      Utopikzihin
      +1 yıl

      Değişik değil normal :)

      Yorumla
  • Öcüü_
    Öcüü_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Bu sizin doganiz neden ayıp olsun

    3
    0 Yorumla
  • magnumelegant
    magnumelegant Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Orf adet gelenek tabularla buyituldugunuz icin

    2
    0 Yorumla
  • metekececi
    metekececi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şahsen çok doğru söylüyorsun

    2
    0 Yorumla
  • OrhanMopyy
    OrhanMopyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kısaca Welcome To Turkey :):):):):):):)

    1
    0 Yorumla
  • zelton
    zelton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    güzel sormuşsun haklısın abartılcak birşey değil

    1
    0 Yorumla
  • Gursoy52
    Gursoy52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bende bunu anlamıyorum ayıp bir şey degilki

    2
    0 Yorumla
  • NeHaldeyiz
    NeHaldeyiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Tamam sen saklama bakalım n'olacak :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saklamıyorum

      Yorumla
  • can34216
    can34216 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ayıp olan bir durum değil ki

    1
    0 Yorumla
  • Evren022
    Evren022 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    yöööööö gayet doğal

    2
    0 Yorumla
  • capkin_kuru_fasulye
    capkin_kuru_fasulye Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl

    en masumu

    2
    0 Yorumla
  • Daha fazla (14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Regl olmak neden ayıp bir şeymiş gibi karşılanıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden regl olmak ayıp bir şey olarak karşılanıyor? 11 cevap verildi
Regl olmayı neden ayıp olarak görenler var? 12 cevap verildi
Regl olduğunu söylemek neden ayıpmış gibi karşılanıyor? 13 cevap verildi
Neden regl utanılacak bir şey olarak görülür? 17 cevap verildi
Neden regl utanılacak bir şey olarak görülür? 42 cevap verildi
Lezbiyen olmak neden kötü karşılanıyor? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨