Sevdiğinin Farkında Olmamak diye bir şey var mı?

Kafası karışık olmak diyelim.

4 senelik yakın arkadaşım bir ara benden hoşlanmaya başladı. Beni kıskandı. Bir yaz boyunca sohbetler ettik beni sevdiği, en azından hoşlandığı, barizdi. Kendi de itiraf etti zaten. Ama üç kere üst üste arkadaş kalmak istedi. Ben de tamam dedim. Şu an samimiyiz yine.

Gerçekten beni çok derinden seviyor, farklı görüyor. Üzülmeme dayanamıyor bana çok dikkat ediyor. Görenler sevgili sanıyor bizi. Onun tavırları bana karşı çok farklı. Nasıl olur da kabul etmez ki?
Sevdiğinin Farkında Olmamak diye bir şey var mı?
Cevapla