Bir erkeğin bir kıza yavrum demesi kadar itici bir hitap şekli olamaz?

Siz bu konu hakkında ne dusunuyorsunuz? Bence çok kötü bir hitap şekli.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar mesaj sırasında soylenilmesinden hoşlanmiyorum daha çok..
Bir erkeğin bir kıza yavrum demesi kadar itici bir hitap şekli olamaz?
Cevapla