Bir erkek, bir kıza çatlak diye hitap ediyorsa bu iyi mi?

Sevgilim bana arada sırada (en çok onu mutlu ettiğim zaman söyliyor) seni çatlak diyor

Sizce bana çatlak demesi kötü bir laf mı iyi mi?

Bir erkek, bir kıza çatlak diye hitap ediyorsa bu iyi mi?
Cevapla