Sevgilim bana arada sırada (en çok onu mutlu ettiğim zaman söyliyor) seni çatlak diyor
Sizce bana çatlak demesi kötü bir laf mı iyi mi?
Sevgilim bana arada sırada (en çok onu mutlu ettiğim zaman söyliyor) seni çatlak diyor
Sizce bana çatlak demesi kötü bir laf mı iyi mi?
Onu mutlu ettiğin zaman çatlak demesi niye kötü olsun? :D G*rizekalı kelimesinin sevgi sözcüğü olarak kullanılması gibi düşün veya şapşal falan.
Merhaba, dışarıdan kaba olarak bulunsa da anladığım kadarıyla burada size şakalaşmak, takılmak amacıyla söylemiş ama rahatsız oluyorsanız belirtin tabii ki. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
2Cevap
Iyidir heralde knk niye kötü olsun ki çılgınsın anlamında söylüyordur
Değil ya kötü anlamda kullanılmıyor bu kelime
Ben buntarz terimleri şaka olarak dahı kullanılma taraftari değilim..
Giçik
Uyuz
gibi ne gerek var şakalaşmak için güzel termlerde kullanılabılır bence
Aynn
🌸👍🏼
Şakalaşmak amaçlı kullanıyor ise iyi ama hakaret amaçlı ise kötü
Yazacağım yorumu burada görmek güzel, bana sadece beğenmek kalıyor :)
:) Teşekkür ederim
Kanka her şeyide abartmayın mk, adam seni seviyor işye tum ozel hayatınızı buraya taşımayın
Birde soruyor musun cidden😂
Bu soruyu sorarak çatlak olduğunu kanıtladın canım
Allah razı olsun😂
Dünyadaki en kötü şey mfkfj
🥺
Zevzekmis birak şunu
Flörtöz mü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?