Bir kızın bir erkeğe "bacım" demesi aşağılama değil mi?

Kız sabahtan beri tripli
Isyerinde bir arkadaşıyla konuşuyordu. Şakasına boş ver onu dedim. Gülümseyerek.

Sonra arkadaşıma dedi ki "o arkadaşa söyle evrağî versin" dedi.
Ben de "adımı söyleyecek. Öyle veririm" dedim.

Sonra benim masamin yanindaki pcye geldi.
Ve bana orada bir kaç kişinin yanında "bacım" dedi
Ben de ona "biraderim" dedim 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bacım ne demek yaaa. Erkekligime hakaret
Güncellemeler
+1 yıl
"ben sana bacım demedim. Bacım mi deseydim" diyor. Eger o bana bacım dememiş olsaydi, bacım sözüne karşılık ona "biraderim" demezdim. Ve "biraderim" dedim. Benim unutacagimi zannetti o anı.
Bir kızın bir erkeğe "bacım" demesi aşağılama değil mi?
Cevapla