Çakmak gazı çektim, ama çok az birazcık vücudumda tuhaflıklar var?

Sevgilim ara verelim dedi.Geçen arkadaşım burak,çakmak gazıyla kafa bulduğunu söylemişti.Bende ağlarken aklıma o geldi.Şimdi çok pişmanım. Çakmak gazını aldım biraz çektim. Gazı burnumdan kokladım birazcık sadece.Zaten birazcık tuhaflıklar başlamıştı.Üşemeye başladım. Vücudum hafif titredi.Sabah kalktım, boğaz çevrem sanki şişmiş gibiydi,halada öyle.Birazda kafam ağrıyor.Dışkımdada birazcık sorunlar var. Ne olucak şimdi? Yardım lütfen,sizce doktora gitmelimiyim? büyük abdestim sarı renkte bu arada.
Güncellemeler
+1 yıl
Boğazım geçmedi hala çok tuhaf. zor yutmukunuyorum biraz...
Çakmak gazı çektim, ama çok az birazcık vücudumda tuhaflıklar var?
Cevapla