Sizce kadınlar askerlik yapmalı mı arkadaşlar?

baylar bayanlar sizce bayanlar askerlik yapmalı mı bence yapmalı özgür ve eşit bir ülkede yaşıyorsak yapmalılar diyorum.
Sizce kadınlar askerlik yapmalı mı arkadaşlar?
Cevapla