Ölüm nasıl bir şey? Hiç düşündünüz mü?

Ben de takıldım kaldım... Düşünüyorum tabii her insan gibi fakat ne hissedilir, doğduğumuz da hissimiz var mı? yok mu? hatırlayamadığımız gibi ölüm de mi hatırlanmıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Birbirimizi kırmayalım, küfür iyi değildir etmemeye gayret edelim... Etten, kandan insanlarız ölüm anlık bir hadisedir... Ben bir kişi hariç katılan arkadaşlarıma +1 verdim, katılımınız için teşekkür ederim... Arkadaşlar bayan arkadaşımız sorunun cevabını vermiştir, tekrar teşekkür ederim kendisine...
Ölüm nasıl bir şey? Hiç düşündünüz mü?
Cevapla