12. sınıf bir erkek 9. sınıf kıza neden bakar? bakarmı?

12. sınıfım okula yeni gelmis kızın biri 9lardan arkadaşımla konuusuyor aklım almıyo 12. sınıf 9. sınıfa neden bakar? normalmi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap alabilirmiyim lütfen? 12. sınıf bir erkeğin 9. sınıf kızla konusması takılması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
===============?
12. sınıf bir erkek 9. sınıf kıza neden bakar? bakarmı?
Cevapla