Bir erkeğin bakıştığı kızı görünce arkadaşları, çocuğu neden kızın üstüne iter?

bana 4,5 5 aydır bakan bir çocuk var beni ilk gördüğünden beri arkadaşları bana bakıyor hatta bunun arkadaşları üstüme yürümüştü ( yürümüştü derken üstüme koşarak gelmişlerdi ne amaçla yaptılar bilmiyorum :d üstüme üstüme gelince geri çekildim haliyle :d) bunlar nerdeyse her teneffüs arkadaşlarıyla bana bakarak birşey konuşuyorlar çarşamba günü bana bakarak konuştuktan sonra ben onların karşısındayım onlar karşımdan geliyorlar, ama çocuğa olabildiğince bakmamaya çalıştım hazır bana bakarak konuşuyorlar yanlış anlaşılmayım diye neyse işde çocuğun yanından geçmek zorundayım karşıya gidicem çünkü tam böyle geçecekken aramızda milim falan var arkadaşı, bana bakan çocuğu üstüme itti bana bakan çocuk ' ne yapıyorsunuz lan' gibisinden bir tepki verdi, ve tesadüf olduğunu hiç sanmıyorum çünkü derse giricektik nerdeyse koridorda hiç kimse yoktu yani ortam sıkış-tıkış biryer değil neden beni görünce itsinler ki? bir de bana bakarak konuştuklarından sonra bunu yapması çok tesadüf gibi durmuyor ve ertesi gün perşembe yani bunlar bana bakarak konuştular yine ve yine hergün konuşuyorlar nerdeyse ve 3 de dönüp bana baktı o 4 aydır bakan çocuk daha bir belli ederek baktı kafasını çevirip çevirip, ben bakmadığım zaman arkadaşlarıma söylüyorum onlar bakıyor, ve ben bakmadığım zaman çoğu zaman bana bakıyormuş.
sizce bu çocuk benden hoşlanıyor ve arkadaşlarına beni mi anlatmış? anlatmışsa da ne diye anlatmıştır sizce? ve grupta konuşulurken gülerek konuşmuyolar mimiksiz dümdüz bakıyorlar dalga geçtiklerini düşünmüyorum.
Bir erkeğin bakıştığı kızı görünce arkadaşları, çocuğu neden kızın üstüne iter?
Cevapla