Türkçeyi düzgün kullanmayan insanlar hemen gözümden düşüyor, sizin de böyle takıntılarınız var mı?

En basitinden morali morel diye, herkesi herkez diye yazan kişileri potansiyel cahil olarak görüyorum.
Abartıyor muyum?

Güncellemeler
+1 yıl
Yeter * görüş falan yazmayın bildirim almak istemiyorum pişman oldum
Türkçeyi düzgün kullanmayan insanlar hemen gözümden düşüyor, sizin de böyle takıntılarınız var mı?
Cevapla