Karşı komşumun wifi şifresini istedim vermedi. Unuttum dedi bak dedim uğraşamam kanka dedi.
Off off :/
Off off :/
Bununla alakası yok sınırlı kotası vardır. Başkası kullanınca kotası dolar. Bunun cimrilikle ne alakası var. Sınırsız internet paketini yarı yarıya ödeyelim diyin kimse yanaşmıyor ama. Sınırsızlarda da belli bir kotayı aşınca internet yavaşlıyor. Afedersinizde insanlara bir şifre veriyorsunuz onlarda işin bokunu çıkarıyorlar. Benimde sınırsız internet paketim var ama kimse kusura bakmasın kimseye vermem çatır çatır faturayı öderken kimse demiyorki bir ayda faturanı ben ödiyeyim ya da bölüşelim. Hep bana hep bana diye birşey yok. Komşuluksa madem faturada da komşuluk görelim kardeşim. Herkes beleşin peşinde.
anladım da niye bağırıyorsun abla bana ya :)
Bu benden borc ıstıyor ısı dusunce arıyor halledıyom.
Gecen camasır makınası nı tasıdık 3. kata bunlara bnı cagırıyor
sadece 1 saat falan gunluk gırerım onuda vermedı.
Yok be niye bağırayım :) :) O zaman bu ne demek oluyor sende kısasa kısas yapıcaksın. Bir daha birşey istediğinde sende yapmıyacaksın. :) :)
@Haberver tamam almıyom ya :/
Kotoyu doldurur, net yavaşlar. Bende vermem :D :D
Ama dolap 4, kata tasinacagi zaman beni cagiriyo :/ :/
İki sebepten dolayı vermemiş olabilir.
Kotanın dolacağı endişesinden dolayı.
Sınırsız kota diye bir şey yoktur. Tarifeye göre genellikle 50 veya 75 GB Adil Kullanım Kotası uygulanır. Kota dolduğunda bağlantı hızı düşer.
Diğer husus, internet üzerinden suç işlendiğinde abone sahibi sorumludur.
benim kıymetli gblarımı vakumlucak diye
asdasd :D
Cevap
18Cevap
Bende vermem ben para odicem o bedava girsin olduuuu 😂
vaay ölmemişsin asddd :F
:D :D :D
iyi sevindim. D
Bu konuda paylaşım yapılmıyor çünkü Internet fiyatları vs. ihtiyacı olan alabilir. ben komsuma tlfndan girecek diye verdim , şifreyi tlfnuna ben girdim. yoksa bende vermem. bu baska bisey
tamam bende telefondan girmek ıcın ıstedım ya :/
bosver kımsenin wifisine muhtac degilsin al bir wifi.. ınsanlar oyle yapar..
Öff sıktınız artık ya
bende vermem
sadece babama verdim onada çok dar bir banttan bağlıyorum
Kotaliysa anlarim da sınırsızsa senden hoslanmiyordur
sınırsız ya olabilir. Ama işi düşünce borca sıkıştıgında arıyor sürekli :D neyse topa nasıl vurmam gerektigini anladım şimdi
Komsu komşunun külüne degil wifi şifresine muhtaçtır
aynen yetısın komsulaaaa
Ben aldım valla şifreyi :D sizin komşular cimri :)
Komşularımız çok bencil bence :)
Sizinkilerde mi öyle. Ölmüş komşuluk ölmüş ya :( :(
:D iyi yapmışsın
online oyun oynuyorum, hayatta paylaşmayacağım tek şey olabilir.
Aga Ben 67 Lira ödüyosam kimseciklere vermem sifremi
yav tamam da komsuluk falan? :D
@JackqueeLıne ona verirmısın bojıno :D
bana değil olum karıya verecek benim fiber internetim var ://
kızı kastettım kank ya :D @JackqueeLıne
ahaha capse gell :D :D
https://i.hizliresim.com/MWQjya.jpg
2 dakıkada adam caps yazdı ya: D @JackqueeLıne :D :D
İnternet yavaşlıyor neden versin 😂😂😂😂
ya telefondan giriyom dedim inanmadı sendede ınternet var diyo. Kablolu dedim vermedi. Ama almasını bılırım ben illa gitcem evlerıne her türlü videoyu filmi indirmezsem
Vermez bedava yerine git bir bölümünü gücün yettiği kadarı ödemeyi teklif et :)
Sınısız olsa da parasını ben veriyorum. Neden başkasına şifresini vereyim onun kotayı doldurmayacağını nerden bileyim.
cimrirrr
Sorma vermiyorlar bende bu hafta bağlatıyorum şifreyi kaldırcam herkes kullansın.😂 ( kendim bile inanmadım bak)
sadada :D evın onunde ordu gibi gelirler akın akın :d d
Dlna d2nilen bir dosya paylaşım sistemi kullanıyorsa vermez. Ben kullaniyorum evde vermem
Ücreti paylaştıktan sonra veririm şifreyi. Ondada vereceğim 1 kişi. Hız düşmesin diye
ben olsam bende vermem
neden ya :/
Nerede o eski komşular :D
aynen ölmüş ezgksee ölmüş komşuluk
Yari parasını teklif et.
YOK ÖYLE BELEŞ İNTERNET..
pis cimri
interneti kotalıdır veya güvenmiyordur :)
kotalı degıl ya :D güvenmemesi neden ki?
adına kayıtlı internet üzerinden resmi bir yere küfür edersem senin başın belaya girer benimki değil :)
atacaktın bir 20 lik bak nasıl hatırlıyor
valla bunu uygularım D: :D
beleşe su bile yok bu devirde
yaw sınırsız arkadaşım borc istemeye falan bana gelmesini biliyor.
Komşusu aç iken tok olan bizden değildir. :) :)
biraz gururun olsa istemezsin az ye de sende al
cok yeyip te almasam olmazmı
bakıyom hep yorumlardasın dayı hayırdır :D
dayı derken yeğenim
neden versin sömür diye mi :D
az yede kendine internet al akıllıya bak
cimri
Vermiyorlar. D:
aynen
Neden versin? O ödesin sen kullan oh ne ala
Belescilik yapma :D
deme öyle :/ :/
Bende vermem :D
vermessen verme bana başka wıfılı evmı yok
Kota anca yetiyodur
sınırsız ya biraderim
cihaz ağırlaşıyo
Az yede internet al
Parasını ver, versin
neti aksıcak diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar