Kendinizi en rezil hissettiğiniz an?

kendinizi rezil rüsva olmuş hissettiğiniz, utandığınız bir anınız var mıdır? paylaşır mısınız :)
Güncellemeler
+1 yıl
bende söyleyeyim. otobüsle işe giderken körüklü bir otobüse denk gelmiştim biniş kartımı çantama koyuyum diye uğraşırken otobüs birden manevra yaptı tutunamadım tam önümde oturan kızın kucağına oturuverdim kalkayım derken bu kez otobüs tersi yönde manevra yaptı kalkamadım kalkar gibi oldum tekrar oturdum tam 3 kez böyle oldu sonunda toparlandım kalktım kızdan defalarca özür diledim çok utanmıştım bütün otobüs bana gülmüştü ama hala hatırladıkça bende gülüyorum :( :D:D:D
Kendinizi en rezil hissettiğiniz an?
Cevapla