1 yılyıllar önce biriyle arkadaşlık kurmuştum. ismim pek bilinen bir isim değil o yüzden beni erkek sanmıştı. benlik bi sıkıntı yoktu çünkü kız olduğumu bildiğini sanıyordum. o zamanlar fotoğraflaşma falanda yoktu yani, anonim kişilerle arkadaşlık kurabiliyordun. kız arkadaşlarına beni anlatmış ve flört olduğumuzu söylemiş[daha konuşmanın 3. günündeyken] bende bir gün kız arkadaşlarımla dışarıdayım sonra yazıcam diyince kız ağlayarak arkadaşlarına yzıp aldatıyor beni demiş bir anda tanımadığım insanlardan küfür yedim ve sözde annesi olan kişi kızım hastanelik oldu diye mesaj bile atmıştı. olaylar kafamda hala netleşmemişken hepsinden özür diledim tek tek. kız daha sonra bana destan gibi aşk itirafı yazmıştı. başta lezbiyen olduğunu düşündüm ve yine özür diledim. kız olduğumu öğrenince bu sefer kandırılmakla suçlandım. biraz saflık biraz da iyi niyetten bir hafta boyunca kıza maddi manevi her desteği verdim. enayilik mi bilmem ama hala yaptığım maddi desteği düşününce kendimi camdan aşağı atasın geliyor. geçenlerde öğrendim ki kız hala bunu bazı kişilere bilerek yapıyormuş.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlendigimde enayi hissetmistim. 4. ayda falan bu aydinlanma geldi. Evliljk erkege yarayan, erkegin bedava cinsellige sahip oldugu, bedava yemegini, temizligini yapan, camasirlarini yikayip utuleyen birine omurluk ve bedavadan sahip olmasi aydinlanmasi gelmisti. Ustune o donem calisiyordum. Erkege bedava hizmetciligin yaninda, ustune bir de para getiriyordum. Bu duygu beni o kadar rahatsiz etmisti ki.
Bir gun esimin yaninda krize girdim. Yukum ve sorumluluğum arttigi icin agir da gelmisti evlilik. Erkek ayni kutuk, ayni soyad ve annesinin evindeki ayni duzene evlilikte de devam ediyor. Erkegin adapte olmasi daha kolay ama kadinin hayati kutuk+soyaddan tut, aldigi sorumluluklarla muhtesem bir degisim geciriyor.
Esimin yaninda sinir krizine girdim, salya sumuk agliyorum. Anlattim anlattim, sen hizmetci aldin kendine, ustune para da getiriyorum, işi de birakacagim vs aklima ne gelirse soyledim soyledim. Ses etmedi dinledi. En sonda sumugumu burnuma cekerek sakince ben bosanmak istiyorum dedim, suratina baktim bana bakiyordu. Odaya gectim, yarim saatte orada agladim. Sonuc bosandik😅 kadin icine evliligin enayilik oldugunu savunuyorum hala. Ha belki ben oyle hissetmiste olabilirim yani yanimdaki bu hisse de sebep olmus olabilir belki. Ama boyle dusunuyorum.
49 Yorumla- 1 yıl
Evlilik erkek içinde enayilik oluyor böyle düşünürsek.. Amaç harama bulaşmadan evlat yuva sahibi olmaktır. Ben 10 yıldır evliyim çalışmak eve bakmak bana zor gelmiyor enayilik olarakda düşünmüyorum. Cinsel istekleri paraylada karşılayabilirdim ama insan fıtratına aykırı bir şey. Hakkınızda hayırlısı boşanmışsınız. Keşke evde oturup parasını yeseydiniz keyfinize baksaydınız. (gerçi karşıdakide kütük olmasa yekten kabul edip boşanmazdı..) biz herşeyi ortak yapıyoruz ama bende kadınların şu boş teiplerinden çok sıkıldım.
Cevap sahibi1 yıl@kral-çıplak44 katildigim noktalar var. Acikcasi ben bu krizimden sonra esimden sunu bekledim. Haklisin. Seni biraz yalniz ve sorumluluklarla bas basa biraktim. Bundan sonra dikkat edecegim. Bende sorumluluk alacagim demesini. Calismakta agir geliyorsa isten cikabilirsin, kendi meslegini yap, atanmaya bak vs diyebilirdi. Tek kalemde ve ilk krizde bosanmayi kabul etmek ne kadar dogru sizce? Bu adamla devam etseydim baska krizde birakip gidecekti belki ve o zaman belki kucaginda cocukta olacakti. Evlilik iki kisinin birbirinin yukunu almasi ve anlamayla, anlasilmayla olur. Kendisinin parasi vardi, muhendisti. Calismama da gerek yoktu belki. Bekarken de calisiyordum, evlenince de devam ettim. Esimde bir sey demedi. Hani evlendi, oturdu koca parasi yiyor gibi dusundurmekte istemedim kimseyi. Ha bu arada bu krizden sonra ben kendi isteğimle işten ayrildim. Belki sorun budur diye. Ama sorum esimmis ki beni ne ayrilmamak icin durdurdu. Ne de uzlasmaya calisti, gonlumu yaptı. Cumlemin icindeki bosanma kelimesi yer etkid kafasina. Ben işi biraktin 2-3 ay sonra bosandik zaten. Artik o da mi istiyordu ya da evde olup kendi parasini yiyor olmam da son zamanlarda rahatsiz mi etti bilmiyorum. Sonuc olarak boyle oldu. Hayirlisi buymuş
- 1 yıl
Sorun senin boşanma lafını ağzına alman olmuş bence... Bana da birisi boşanıyoruz ayrılacağız dese " Kapı orada" derim. Bu onu önemsemediğim anlamına gelmez aksins kararına saygı duyuyorum demektir
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16 sinir krizinde insan. ne dedigini bilmez. Kontrol edemez icindekileri, birikmislikleri. Tek lafla boyle oluyorsa ilerde kim bilir neler olurdu. Ona bakarsan genc, ergenlerde anne babaya ben bu evden gitmek istiyorum, sizi cekemiyorum, sizinle beraber yasayamiyorum gibi asiliklerde bulunabiliyor. Daha resit olmamis çocuklarımıza duygu durumunu goz ardi edip kapi orada, git, saygi duyarim mi demeliyiz? Dogru bir yaklasim mi bu? Yoksa surece birakmak, uzmaslasmak, onu anlamsk, duygu durumunu anlayisla karsilamak ve boyle hissettigi icin destek olmak daha mi dogru? Iste evlilikte de boyle olmali bence. Evlilik cogu kisimda gururla yurumez. Gururunu ayaklar altina alacagin yerler olacak ki o evlilik yurusun. Kadinlarinda fitrati farkli. Allah kadinlara degil, bosanma hakkini erkeklere vermis. Neden? Cunku kadinin yapisi geregi kadin surekli bosanirdi. Hamilelikle
icten ice hormonlardan dolayi kocasindan nefret eden, bosanmak isteyen kadinlar var. Bunlari dile getirmiyorlar ama kadinlarda hormonlardan dolayi kafamizda neler neler donuyor. Bir hamile arkadasim esime hamilelikte gicik oldugumdan bosanmak istiyorumu 100 defa soylemisimdir ama iyi ki dinlemedi, birakmamis beni. Dogumdan, lohusaliktan sonra kendime geldigimde kocami ne kadar cok sevdiğimi farketmistim vs demisti. Bu gibi seyler adet oncesi de olur bazi kadinlarda. Adet donemi ve adet oncesi donem hamilelegin kismi bir provasi zaten. Adet oncesi hicbir seye tahammulun kalmaz, insanlardan nefret edersin ve sık sık aklina bosanma, evden cikip gitme gibi seylerde gelir. Bircok kadin bunlari dile getirmiyor yargilaniriz, bizi anlamazlar, baski olustururlar, bir ton laf isitiriz vs diye ama gercek bu. Kadinlarin gel gitleri cok fazla. Erkek bu gel gitleri, kiyı olup, kiyiya vurup geri gitmesini saglamayacaksa evlilikler cokta uzun omurlu olmaz. Allah yarattigi kadin kulunu bildigi icin, bu gel gitlerimizi bildigi icin bosanma gibi haklari erkege vermis.
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16 ha ben sonrasinda normal zamanda, sinir krizi yokken adet donemi vs degilken sakince oturup dusundugumde de, esimin tavirlarina da bakarak bosanmanin uygun olacagini gordum o ayri. Ha bana yaklassa, adim atsa bosanir miydim yuksek ihtimal hayir. Cozebilirdik isteseydi. Ortada aldatma, siddet gibi ciddi seyler yoktu. O bana kiyi olmak yerine, uzlasmak yerine bu sekilde tercih etti. Bende ona saygi duydum bu kadar
- 1 yıl
Ben de kadınların bu dengesizlikleri yüzünden evlenemedim...
Çay içmek istersin " Bir düşüneyim" der mesela neyi düşünecekse...
İstemiyorum der, aradan bir ay geçer zarf atar. Yanına gidersin " Sana öyle geliyor" der. Garip...
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16 bu farkli bir durum
- 1 yıl
@Ci-en-si benim için mi demiştin? Özelden yazabilirsiniz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılyaşadığım her saniye.
13 Yorumla
Soran1 yılbende öyleyim herhalde ya
- 1 yıl
geçer umarım
Soran1 yılUmarım
1 yılBir kurumda aynı anda bir kızla işe başlamıştık. Kızın ilk işiydi haliyle tecrübesi yoktu çok ürkek görseniz böyle çok saf biri dersiniz. Neyse kızla samimi olduk işte ben ona hep yardımcı oluyordum gösteriyordum vs. Bu kız sürekli babam ve sevgilim burada çalışmamı istemiyor burası çok mobing uyguluyor tarzın da konuşuyordu ağlıyordu. Hatta iş çıkışı stresten serum taktırdım deyip fotoğraflar gönderiyordu. Ben onun durumuna üzülmüştüm hassas buluyordum, bana sen işten çıkarsan bende burada asla durmam deyip duruyordu. Bir gün ben özel sebepten dolayı işten ayrıldım. Benim numaramı sildi ne mesaj attı ne aradı, şimdi de o arkasından kötü konuştuğu kişilerle samimiymiş gibi arkadaş olmuş işte o zaman kendimi çok enayi hissettim çoğu zaman da kendime çok kızıyorum.
28 Yorumla
Soran1 yılYalakaymis
- 1 yıl
Kesinlikle öyle, iki yüzlü bir yalakaymış Allah’ın cezası beter olsun.
Soran1 yılyalaka insan nefretimiz hsjajsjs
- 1 yıl
Sorma gerçekten ya aslında şeytan diyor ki git kimin hakkında ne kötü şeyler söylediyse git hepsini söyle rezil et, sonra diyorum ki onun seviyesine düşme
- 1 yıl
Gidip soylesen bile sana inanmazlar ondan tarafa olurlar 😅Emin ol buna...
- 1 yıl
Kanıtlarım var 🙃
- 1 yıl
Bi sey cikmaz 😅Cunku artik onlar icin calisiyor
- 1 yıl
Doğru yalakalığa devam
Yalnızca dört kez gördüğüm kadınla, beşinci seferde nikah masasında buldum kendimi. Nasıl bir maceraperver ruh taşıyorsam artık...
31 gün sonra ne biçim bir enayi olduğumu anladım haliyle.
14 Yorumla
Soran1 yılNeeee
- 1 yıl
Öyle ((:
Üstelik de okumuş etmiş, mantık insanıyım.
Dedim ya; macera aradım resmen. Mecazen değil, bünyem istedi (;
Soran1 yıldenemiş oldun boş ver belki pişman olurdun denemesen, tecrübe olmuş oldu
- 1 yıl
Lazım bazı hatalar (;
Buna bayıldım...
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bir gün metroya binip işe gidecekken durakta adamın biri kadını dövüyordu diye bir sinirle gözüm dönmüş şekilde adamı dövmeye giderken adam kadını yerden kaldırıp sonra kadının adamın elini tutup o benim kocam döverde severde sen ne karışıyorsun deyip yanımdan uzaklaşırken şok olmuştum tüm gün kendime gelemedim
11 Yorumla
1 yılİş yerimde (eskiden aramın çok samimi olduğu erkek bir arkadaşım vardı) sonrasında ailesini de işin içine katıp beni dolandırıp sonra işten çıkıp borcu üstüme kitlemesiydi en enayi hissetiğim anlarım o zamanlardı hala daha aklıma geldiğinde ne kadar enayi olduğumu hatırlıyorum
22 Yorumla
Soran1 yılVay serefsiz
- 1 yıl
Vay oe bak sen ne trawma olmuştur. Benim çalıştığım bir yerde de kıza erk arkadaşı böyle borç takmıştı kredi falan
1 yılArkadaşa borç verip duruyorum enayi olduğumu hissediyorum hala kıyamıyorum veriyorum para geri dönüşü oluyor ama onda sıkıntı yok
14 Yorumla
Soran1 yılparanın ne zaman döndüğü önemli
- 1 yıl
Evet enayi hissetmemdeki sebepte o zaten paranın geç gelmesi
Soran1 yılTL olarak veriyorsan sıkıntı
- 1 yıl
Evt maalesef neyse
Arkadaş grubunda fedakarlık yapacak biri varsa istemli istemsiz ben oluyordum 3 senenin ardından arkadaşlığı kesebildim. Yine de çok enayiyim hep benden önce başkalarının istediğini yapmasına izin veriyorum
10 Yorumla
1 yılBana hayatın da kalbin gibi olsun demişlerdi bende amin demiştim ama sonradan hatırladım benim kalp yok nasıl yani hayatsız mı olucam diye düşünmüştüm işte o an aşırı enayi gibi hissetmiştim kendimi sonra da hiç bir şey yolunda gitmedi zaten
10 YorumlaBirini 3. Defa affetmis olmam ve bana yaptigi hatanin aynisini yapması :dd
14 Yorumla
Soran1 yılhepimiz safız
Soran1 yılsen o engeli açıp affedersin ya ben sen de o ışığı gördüm
1 yılBilerek kalp kırılmasını izlemek bilmek ve göz yummak. Her kim olursada bu haksızlıktır.
11 Yorumla
Soran1 yılkaraktersizlik
1 yılGüvendik sevdik oysaki yara bandı olmuşum haberim yok
15 Yorumla
Soran1 yılYıldız tilbe dinliyordum yorumla acı ikiye katlandı aglicam
- 1 yıl
Ortak kaderimiz böyle işte napalım
Soran1 yılsevmeyeceğim tam bu yorumu anlatıyor
- 1 yıl
Hayır ben yine seviyorum onu bi türlü unutamıyorum bitiremedim kalbimden , çok denedim olmuyor
Soran1 yılkardeşim gece gece ciğerimi dağladın ya of
Başkaları iş yerinde etrafta sağda solda sohbet ederken benim çalışmam
15 Yorumla
Soran1 yılyapma, bekle onları
Soran1 yılçıkar elbet acısı🥺
Soran1 yılOha yükselenim akrep benimde
- Kişilik & Karakter konusunda 857 cevap paylaştı.
1 yılİnandığım güvendiğim sevdiğim biri vardı sadece sosyal medyada tanıştık konuştuk flört ettik onun küfür ederek gitmesini hiç beklemediğim bı an beklemediğim kişiydi
20 Yorumla
1 yılBir şeyleri gördüğüm halde kör sağar dilsiz oldum bu bana uzun bir zamana maal oldu, bir çok kez kendimden ödün verdiğim zamanlar oldu bu sebeple enayi gibi hissediyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılBeni birinci gün ekmiş kişinin ertesi gün geleceğine inanıp yine bütün günümü onu beklemekle geçirdiğimde ve o beni saçma sapan bir mazeretten ötürü yine ektiğinde (en son bu var elimde).
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKızlara aşık olup onlarında sevdiğini düşünmek😀 baya maymuna çevirdiler beni enayililiğime doymadım😀
16 Yorumla
Soran1 yılNe demiş İbrahim erkal
Cevap sahibi1 yılKadınların kalbi yok mu demiş 😀😀
Soran1 yılHsjsksksksk
Soran1 yılHayır
Soran1 yılSevme demiş
Cevap sahibi1 yılÜfff
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBana gelince parasının olmadığını söyleyen canım bi şahsiyet kardeşine yol harçlığı olarak zamanında baya yüklü miktarda para vermişti gözümün önünde
10 Yorumla
1 yılTelefonumu 200 tlye sattığım an sorunsuzdu bide he hiçte pazarlık Yapmadım paraya sıkıştım pişmanım ama
10 Yorumla
1 yılŞebnem dinler miydin?
"Mayın tarlasında, bir adam sevmişim aşk sanıp da"
En enayi durum neydi emin değilim.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 434 cevap paylaştı.
1 yılBir insana inanıp arkasında durmuştum. Sonradan arkamdan kuyumu kazdığını öğrendim.. Sanırım enayiyim.
10 Yorumla Nefes aldığım her an kendimi enayi hissediyorum
10 Yorumla
1 yıl"Zamanım yok." gibi bir söze inandığımı fark ettiğim an.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılEnayı yerine koyanlar varmış onu anladım neyse ki ciddiye alacağım bir tip değil.
10 Yorumla
1 yılAklıma hiç gelmedi uyuyacak olsam flashback yapardı ama
10 Yorumla
1 yıldisarda 60 liraya lahmacun yiyip evde 15 liraya yiyince
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Fenerbahcenin kaybedecegini bile bile avrupa kupalarinda bahis yapmak 😁
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl25 yıllık arkadaşım yılbaşı kutlaması için bize gelecekti pijamadan çoraba çoraptan bibloya çeşit çeşit hediye aldım o sıkılmadan bana farmasi yaptığı için farmasinin lavantalı şampuanını getirmişti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÜniversitede mezun olup is bulamadigimda enayi hisettim
20 Yorumlaİzmir'de karadut şerbeti diye Nazo aldım bardağı 40 tl ve kullanılmış pet bardaktaydi ama öyle bi söylüyor ki ikram zannediyorsun ve aliyosun içerken söylüyor bak yine sinirlendim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAylarca bana yalan söylediler ve ben bunu daha sonra parçaları birleştirince anladim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Herkesi kendim gibi sandığım o anlar
26 Yorumla
Soran1 yılben zannetmesemde konduramıyorum işte iyidir diyorum
Soran1 yılgaliba.. tersine döner her şey bir gün belli mi olur
Soran1 yılkesinlikle orası öyle, ama anamız babamız azıcık çirkef yetiştirmemiş ki ne geliyorsa saygılı kalmaktan geliyor başa
- Kişilik & Karakter konusunda 946 cevap paylaştı.
1 yılBende olabilir miyim sakıncası yoksa 😂
12 Yorumla
Soran1 yılenayilere her zaman yer vardır
- 1 yıl
Haklısın kontenjan her zaman açık
u 1 yılO kadar çok ki :D
12 Yorumla
Soran1 yılEn-ay-ile-n-dik
- 1 yıl
Hiç sorma 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
1 yılOnu sevdiğim her an.
11 Yorumla
Soran1 yıl🥺🥺
1 yılKarşılıksız sevgi verdim enayi gibi hata bende ne sevgi veriyorsun kıza teres.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHatırlayamadım.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl1.5 yıl görmediğim birine aşık olmam olabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl215 000 TL Dolandırıldığım an
11 Yorumla
Soran1 yılGeçmiş olsun
Her zaman enayi oldum
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Güvendiğim için galiba
10 Yorumla
1 yılşu an aşırı derecede enayi hissediyorum
10 Yorumla
1 yılMerhametli olmam enayiliğim
10 Yorumla
1 yılEn enayi hissetiğim olmadııı 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBuradan kızın birine para attigimda
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKişiliğim biraz enayice
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 514 cevap paylaştı. Uyumak
10 YorumlaBirine güvendiğim icin
10 YorumlaBirisine süpriz yapmak
10 Yorumla
1 yılDaha doğrusu hissetmedigim an yok sjsgsfs
10 Yorumla
1 yılHe haklısın
10 YorumlaHerkese iyi davranıyorum sıkıldım artık
10 Yorumla
1 yılSevmek
10 Yorumlailgi gösteren kızın hoşlandığını sandığım an
10 YorumlaHenüz yaşamadım:)
10 Yorumla
1 yılOnunla konuşmak
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer