Nükleer enerji hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gelmiş geçmiş en iğrenç icattır bence, çernobil felaketini incelemiş biri olarak bana korkunç geliyor, ukrayna ve belarus bölgesindeki hastanelerde birsürü kanserli sakat fiziksel değişime uğramış çocuklar var ve doğmaya devam ediyor

o çocuklardan bazıları



Güncellemeler
+1 yıl
bu kanserin çernobille ilgisi yok, çernobilden ölende yok diyor adam gülsem mi ağlasam mı bilemedim ne insanlar var, ne içiyor bunlar? biride koskoca almanyanın japonyanın son verdiği kapattığı şeyleri deli gibi savunuyor yapılmalı diyor
Güncellemeler
+1 yıl
kozmosa dua edin de dibimizdeki en tehlikeli ve en gereksiz metsamor nükleer enerji santralı patlamasın
Nükleer enerji hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla