AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Erkek olmak daha zor. Çünkü kadın üniversiteyi bitirir bitirmez evlenir iken. Erkekler 25 yaşında parasını kazanır 30 yaşında ise düğün parasını ancak biriktirir. Bilmem anlatabildim mi?
Elma olmak mi zor, yoksa armut olmak mi...
Karsilastirma bilimsel acidan yanlis bir karsilastirma.
biz ilimsel bir yaklaşım yapıyoruz üstat 8)
Estağfurullah ben yargilamadim, fikir beyan ettim.
erkek olmakta bişey yok. asıl yük kadınlarda, mutlu etmek çok kolay, sadece etmeyi bilmk gerek. kadınler değerlidir. :D
popüler edibiyatı yapıyon knk
bir insan odunsa ona yapcak bişey yok, popüler değil, içimden geleni söylüyorum. anlayan anladı :D
iki cinsiyetinde zorlukları var elbet
Ama kadın olmak bu coğrafyada çok zor
Bunun cevabını erkeklere göre kadınlar, kadınlara göre erkekler olacağı için...
İki tarafta kendini acındırmaya çalışmamalı bence. İkisinin de farklı zor yanları var. İyi olan kazansın:)
erkek olmak daha zor, tabi kadın olmak cinsel açıdan biraz zor fakat erkek nüfusundan dolayı Türkiye'de ikiside zor.
iki tarafında kendine göre zorlukları vardır mutlaka
her iki tarafda kendi kendi cinsiyetini daha zor olarak seçecekdir
gazetelerin 3. sayfasına bakacak olursan hayatın kime daha zor olduğunu görebilirsin.
Özellikle Türkiyede kesinlikle kadın olmak çok daha zor
Hangisi daha zor bilmiyorum ama Türkiye'de kadın olmak ayrı bir zordur bence.
40 yaşında adam, 20 yaşında bir kıza hayvan gibi bakıyor ve ben bile utanç duyuyorsam..
Kadın olmak çok daha zor
neden çok daha
türkiyede kadın için zor
nedenli açıklamalara direk artı
Yanlış soru... bir kadın olmak var bide Türkiye'kadın olmak var
kesinlikle kadın olmakkk. böyle bir konu mevzu bahis bile olamazzzz ..
Cinsiyetin eşitlik zorluğu yokta insanlar zorlaştırıyor cinsiyet şahsiyetini
hepsinin zorlukları var işte :D bunun tartışmasına gerek yok :D
Her ikisinin de kendince zorluğu var
İkisi de eşitler bence bu konuda da
kadın olmak ta bilmiyom şu an çok karasız kaldım bişi diyemiycem ama bence kadın olmak ama bilmiyom yani :D :P
Erkeklerin daha zor gibi
bayandan şaşırtıcı yorum :D
ilk defa erkekleri anlayan biri çıktı :)
Bence Kadın olmak zor Ama şimdiki kadınlar gibi değil yemeği dışardan, temizlikçisi bebek bakıcısı vs. herşeyini parayla yaptıran kadın demeye bin şahit olanlardan bahsetmiyorum.
her cinsiyetin zorlugu var. ve iki tarafta bunu hiçbir zaman tam anlamıyla bilemeyecek..
İkisininde kendince zorlukları var ama kıyaslayacak olursak kadın olmak daha zor.
İkisininde ayrı ayrı zorlukları var
mantıklı güzell eig listesinde siniz
:) teşekkürler
Eşit diyelim ikisinin de kendince zorluklar var
k=e :D
Her iki tarafta zor diyecek peki hangisi doğru
doğru akla uygun olandır
erkek olmak daha zor özellikle bu dönemdeki kadınlara.
Keşke erkek olsam gezerim gecelere kadar :D tabiki erkek be. d
Ben kadınım kadın olmanın zorluklarını biliyorum. Ama eminim ki erkeklerde erkek olmanın zorluklarını biliyodur. Bence her iki taraf içinde zor.
Eğer kadınsan hayata 3-0 geride başlarsın.
demogoji eksi
Demogoji değil. Gerçeği söylüyorum.
zaten artı vermişim yanlışlıkla :D :D :D
Çok şanslıyım 😛😛
İkisininde kendisine göre zorlugu var ayrılamaz
dengeli cevap :)
eyvallah :)
ikisininde kendine göre zorlukları var
dengeli artı o zaman :D
Kadın olmaz tabi ki. Hele bu ülkeden kadın olmak gerçekten zor.
Erkek her seyi elde eder. Ama bir kadin cikip gelirse iste o andan itibaren kaybetmistir
erkegin hayatı daha zor bilader sıkıntı dert keder icee bunalıyoruz.
Erkeklerin sadece birey olma zorlukari var kadinlarin daha fazla
Ust duzey sosyal statu kazanmak icin kadin olmak zor
Hayatta da erkek olmak zor
ikisininde ayrı ayrı zorlukları var ama en azından siz regl sancısı çekmiyorsunuz.
erkek olmak zor tabii. sorumluluk vs.
aynen
İkimizinkide zor kanka
samimiyetine artı :D
Eyw...
Kadin olmak kadin için zor. Erkek olmakta erkeğe sorarsan zor. Ama genelde yuklerin altinda ezilen kadin oluyor diye düşünüyorum
Emekci bir kadınsa evet kadın olmak zor ama sokakta gördüğümüz kadın demeye bin şahit olanlarsa erkek olmak daha zor
Türkiyede yaşıyorsan ve böyle bir dönemde kadın olmak.. ne yazık ki, o yüzden meslek sahibi olmak çok önemli gerçekten.
Eskiden kadın tarlada çalışırdı.. Şimdi zengini bulup yat aşağı kadınlar var...
hehehe :D
https://i.hizliresim.com/a0gOAB.jpg ...
kadın olmak zor bu kadar acımasızlık sürerken
hemcinslerim abazanlıktan oduncasına yanarken
Eşit sorumluluklar bence erkeklerin daha ağır kadınların daha acılı hayatı
Her cinsin hayatı kendine zordur fakat kadınlık daha zordur.
Bunu soru olarak bile kabul etmiyorum tabikide kadın olmak daha zor
İkiside zor ama birini söyleyecek olsam Kadın olmak daha zor.
Erkek olmak dadaha kolay
cevap şeklin güzel içeriği farklı gösteriyo o yüzden artı
Aslında bilerek olmamıştı daha yazıcaktım sadece
Kadin olmak
Her turlu elestiri alirsin
Sebebi cok
erkek olmak daha zordur bence
Kadın olmak şöyle söyleyim benim bir yerimden kan gelse ödüm bokuma karışır sizde her ay oluyor ve tebrik ediyorum
erkek olmak zor tabi herkese nasip olmaz erkek olarak doğmak
Her iki cinsin de zorlukları da var kolaylıkları da var.
ikiside. kadın daha çok eziliyor toplumda
Kadin olmak daha zor
erkekten kadınlara jest
Aslında Türkiyede kadın olmak zor.
Dünya kapitalizm le yönetildiği için fakirsen ne olursan ol köpek dahi olsan zor.
erkek olmak kadınlar evlenip gidiyo iyide olsa erkekte öyle yok paran yoksa..