Türkiye'de Polisler Kendilerini Ağa gibimi Zannediyor?



yani video ya bakın
bu bir örnek video bu arada
bu tip orantısız güç kullanan polisler çok..
sen adamı yakaladıgında vurmanın ne manası var. (vurulan yerelere dikkat)
yani elinde jop olmasa silah olmasa sana böyle vurulsa ne hisseder bu polisler anlamış değilim..

hoş bana kalsa keşke azcık empaty yapabilseler ama nerdeee...
neyse efenim

Türkiye'de Polisler Kendilerini Ağa gibimi Zannediyor?
Türkiye'de Polisler Kendilerini Ağa gibimi Zannediyor?
Cevapla