Mesajlara kısa kısa cevap veren sevgilinin amacı ne?

erkek arkadaşımla genelde hep mesajlaşırız..bazen mesajlarıma kısa kısa cevap veriyor yani ben ona seni seviyorum bitanem dediğimde,o bende bitanem diyor :S bende ne ya bende ne ! bende seni seviyorum bitanem demek neden zor geliyor? yoksa bütün erkekler mi böyle lütfen aydınlatıcı olun :((
Mesajlara kısa kısa cevap veren sevgilinin amacı ne?
Cevapla