Sizce hangisi 😉😁😀
Detay detay detay detay detay hay detayina
Detay detay detay detay detay hay detayina
Üniversite mezunları bile işe giremiyor ders çalışsan ne işe yariyacak marketciler bile artık üni mezunu istiyor sanki 3000 tl maaş verirlermiş gibi lise mezunu da olsan üni mezunu da olsan hiçbirşey değişmiyor değişen sadece diploma bu devirde aklını kullanacaksın sadece akıllarını kullanıp ilkokul mezunu kişiler tbmm de milletvekili hatırlatayım x ile y yi bilmek afedersin bir b. ka yaramıyor iş beyinde bitiyor GERÇEKLER MİLLET 👍👍
Ders çalışmak sıkıcı ya, Para yok bişi yok PEahhh :P (:
meslekte çalışmak tabii ki Allah yardımcıları olsun bir de çalıştığı halde sınava hazırlananlar var
İkisini de yapmış biri olarak tabii ki meslekte çalışmak çok zor 😣😣😣
Cevap
21Cevap
çalışmadığın belli kardeşim.. öğrenci olduğum zamanları hatırlatım ne güzel di ders çalışırken annem bişeyler getirdi takılırdım kafama göre falan filan... iş hayatı büyük stress elin oğlu adamın Anasının örekesine kar yağdırır. kıymet bil
Çalıştım ama.
nerede çalıştın ama öyle havayi harçlık kazanmak olsun diye çalışmak değil benim kastım patron beklentisi diye bir şey biliyormusun sen işyerinde sorumluluk nedir senden beklentiler yüksek olduğu zaman ne kadar kasıyorsun hayatı ve hala yetişemiyorsun kimseye, alın teri akıtmak başka bişey güzellik, 19 yaşında bunu anlamak biraz zor.
Valla ben 17 yasimda basladim. Gerek tekstilde ortacilik yaptim gerek günlüğe gittim ki hala da giderim yani. En son fotoğrafcilik yaptim bir dükkanda ve uzun sürdü tamamen bana aitto sorumlulugu. Insanlarin kahri çekilmiyor doğru. Ben bunu en iyi tekstilde anladjm harçlık kazanmak icin değil aileme yardim etmek icin. bir patronluk degil tabiki en asadan başladım simdi gayet gzuel yerlerxe gorusmelerim var Alaha skur. Yakın zamanda ise basliycam tekrar
sana anlatmak istediğim de buydu işte bu bahsettiğin işlerin hepsinde bende çalıştım hele ortacılık yapmayan yoktur heralde ve makinacılar tam bir canavar oluyor ibneler :) ve bir çok işyerinde çalıştım inşaat en kötüsüydü, neyse tabi o bile güzeldi sonuçta kendi paramı kazanıyordum ancak şöyle düşün işler yetişmezse patron gelip ortacıya mı patlar yoksa ustayamı ,, yetişmeyen bir inşaattan oradaki çalışan tuğla taşıyan çocuk mu sorumludur. inşşatın mühendisimi.. yanlış tuğla konulsun bir duvara mühendisin hayatını kaydırırlar bu sorumluluklar ve beklentiler insanı delirtir. bence silkelen ve derslerine asıl ve ileride kimsenin ağız kokusunu çekmek zorunda kalma.
Ben şu an ikisini de yapıyorum zaten. Okulsa okul isse is. Çabalıyorum yani.
Teşekkürler. ;)
Hayatin en zor meslegi ogrenci olmak.
Hem o kadar emek veriyorsun sonra diyorsun para nerde.
Diyorlar para yok.
meslekte calismak ders ne ki 1 saat ugrasirsin sonunda dinlenme zamanin olur ve ders zamanini kendi tercihine zamanina gore ayarlaya bilirsin is zamani ise oyle diyildir onu sen ayaralayamasin ve calismak zorunlu olur
Meslekte çalışmak. Ders çalışırken sana verilen bilgi nettir ama insanlarla anlaşmak öyle mi? bir öyleler bir böyleler net değiller anacım net
Yani o sıkıntı da var
Ders calismak ve calismak ayni aslinda birinde beyin olarak yoruyorsun tabi calisyorsn eline kitabi alip digerinde bedeni ni yoruyorsn iksiide aslinda ders calismak kolay olsaydi herkes okurdu sinnifta kalmak diye birsey olmazdj
Ders çalışırsan sen çalıştırırken, çalışmazsa ilerde seni çalıştırırlar
tabiki ders çalışmak :D Mesleğimi yapıyorum kafam rahat ders ne laannnnn :D
Kuafördüm
bazen diyordum keşke zamanında okusaydım
part time bir iş bul kendine öyle bir takıl bakem seçim senin ;)
Çalışmak aslında kolay ben çalışan biri olarak söylüyorum ama okumak kadar güzel bişey yok bunu sonradan anladım :)
ders çalışmak çok zorr şuanda dersten ders çalışmaktan kaçarak buralarda yazıyorm
Senin bu soruna cevap vermek daha zor
Hahah ☺☺
Tecrübeyle Sabit İkiside Zor :D :D :D
İkiside sıkıcı bence :)
zor bir meslekte calısmak
İş hayatında sorumluluk daha büyük.
Ders çalışmak en zoru
bence dersss
Çalışmamak daha zor.
Ders calismak
ders calısmak :D
meslekte calısmak
ders çalışmak
Ders
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar