Keşke lise 1 e donsem ben
Daha çok ders çalışirdim
Ya siz?
Daha çok ders çalışirdim
Ya siz?
müdürün arabasının camlarını kırmasaymışım lastikleri kesmeseymişim kaportayı çekiçle yamultmasaydım dil anlatım dersinden kalmıştım hocaya hesap sormaya gittiğimde kapıyı jartiyerle açmasaymış (kadın hoca ve 22 yaşında ben ise 18) (okula geç başladım) azgınlar gibi kerkinmeye yeltenmeseydim :D :D
Lise 1 lese 2 yıllarım çok güzeldi gerçekten evet yapılacak bütün haylazlıkları yaptık ama lise 2 de ders çalışmadık çok daha fazla çalışırdım.
Tm diil de dil okusaydmm bölüm henuz secmediğim yıllara dönmek istiyorm:((
Aynen daha çok ders çalışırdım gereksiz insanları takmazdım
Cevap
17Cevap
Aynen Bende Öyle Yapardım Yani Ders Çalışırdım Başka Ne Yapacağım ki :)
Kız Erkek İlişkilerinin İlk Patlak Verdiği Yer Birde O Zamanlar Bunlara Kafa Yormazdım Muhtemelen :)
Lise 1 in sonuna döner anadolu veya füz liseye geçerdim.
neden?
Keşke 8. Sınıfa dönsem it gibi ders çalışır adam akıllı yere giderdim ahh ahhh ama nerdee 😕😕
lise 2-3 güzel geçti , lise 1 sıkıntılı , lise 4 sıkıcı geçti
Çalışmazdım, macera peşinde koşardım.
keşkeee. öyle çok isterdim ki.
Öğretmenlerin Nasihatlerini dinlerdim.
Küçük bir ingilizceci vardı ne dalga geçerdik be
Daha çok çalışırdım boşlamazdım
çok şey var da şimdi aklıma gelmedi
Fetullahçı olurdum herhalde
Caliskan olurdum hemde çok
Keske donebilsemde ders calissam
Ortaokula dönebilriim lisemi bile değiştiririm
Aklım olsa hiç okumazdım
lise 3 e dönmek isterdimm
Okulumu değiştirseydim.
Hiç bir şey
niye lise bir
Ders çalışırdım
Ders çalışırdım :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar