Eve hergün misafir geliyor :D Kuzenim ve çocuğu (hergün)
Hadi tamam yaz tatilini anlarım gelirsiniz gidersiniz tamamda okul başlıyo be kuzenim sizin döktüklerinizi temizlemek zorundamıyım en geç 11 de yatmam gerekiyor. Derslerimle mi sizlemi ilgileneceğimi şaşırdım artık. Hadi onla kalsalar iyi. Her 3 günde bir yengemler ve çocukları (kzuenlerim) geliyor ve bizde kalıyorlar :/ Neden yani? haftada 1 gel, ayda 1 gel... 2 günde 1 nedir ya? Ha ayrıca sülalemde tek interneti olan ev bizim evimiz :/ Önceden çok sevinirdim tek bizde var diye... Ama halbuki üzülmem gerekiyormuş. Her gün geleceklerini bilseydim bu şeyi asla almazdım. Hadi onla kalsalar iyi... Hergün (biz 3 kişilik bir aileyiz her gün zaten internet kullanırız) en az 10 gişi internetimi işgal ediyor desem yalan değildir. Hatta ve hatta her ay 27 kişi (bazen 30 olur) internetimdeler ve ben bilgisayar ve internet kulllanmayı seven biri olarak bu internet yavaşlamasını bir türlü kabullenemedim, kabullenememde. YouTube de videoyu bile 360p de donarak izliyorum :D İyice kafayı yemiş durumdayım... Ve okullar başlıyacak ve her gün misafirler dayanamıyorum :D Neyse beni sadece benim durumumda olanlar anlar. Bir çoğunuzda misafirlerden nefret ediyor diye düşünüyorum. Ve bende nefret ediyorum. (Ha bu arada ailede misafirlerin gelmesini istemeyen tek ben varım) (Birde önceden misafirler haftada 1 gelirlerdi ona birşey diyemezdim ama her gün gelince insan kafayı yiyor) Sorum şu= Misafirlerin her gün eve gelmememesi için neler yapabilirim?
Hadi tamam yaz tatilini anlarım gelirsiniz gidersiniz tamamda okul başlıyo be kuzenim sizin döktüklerinizi temizlemek zorundamıyım en geç 11 de yatmam gerekiyor. Derslerimle mi sizlemi ilgileneceğimi şaşırdım artık. Hadi onla kalsalar iyi. Her 3 günde bir yengemler ve çocukları (kzuenlerim) geliyor ve bizde kalıyorlar :/ Neden yani? haftada 1 gel, ayda 1 gel... 2 günde 1 nedir ya? Ha ayrıca sülalemde tek interneti olan ev bizim evimiz :/ Önceden çok sevinirdim tek bizde var diye... Ama halbuki üzülmem gerekiyormuş. Her gün geleceklerini bilseydim bu şeyi asla almazdım. Hadi onla kalsalar iyi... Hergün (biz 3 kişilik bir aileyiz her gün zaten internet kullanırız) en az 10 gişi internetimi işgal ediyor desem yalan değildir. Hatta ve hatta her ay 27 kişi (bazen 30 olur) internetimdeler ve ben bilgisayar ve internet kulllanmayı seven biri olarak bu internet yavaşlamasını bir türlü kabullenemedim, kabullenememde. YouTube de videoyu bile 360p de donarak izliyorum :D İyice kafayı yemiş durumdayım... Ve okullar başlıyacak ve her gün misafirler dayanamıyorum :D Neyse beni sadece benim durumumda olanlar anlar. Bir çoğunuzda misafirlerden nefret ediyor diye düşünüyorum. Ve bende nefret ediyorum. (Ha bu arada ailede misafirlerin gelmesini istemeyen tek ben varım) (Birde önceden misafirler haftada 1 gelirlerdi ona birşey diyemezdim ama her gün gelince insan kafayı yiyor) Sorum şu= Misafirlerin her gün eve gelmememesi için neler yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar