Bu sitenin yalnızların , ayrılmışların, boşlukda olanların sitesi olduğunu düşünüyorum?

kendimden ve tanıdığım kişilerden bu düşünceye vardım. siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Bu sitenin yalnızların , ayrılmışların, boşlukda olanların sitesi olduğunu düşünüyorum?
Cevapla