Soruların yarısı 'nasılım, güzel mi, ne düşünüyorsunuz, yakışıyor muyuz' ile başlıyor öxçxöçx

Soruların yarısı 'nasılım, güzel mi, ne düşünüyorsunuz, yakışıyor muyuz' ile başlıyor öxçxöçx

Zannetmiyorum, başkalarının yorumları ve düşünceleri ilginç geliyor bana, bir çoğuda öyle düşünüyordur herhalde.
Cevap
1Cevap
Evet biraz öyle
benim amacım o diil
iyi tespit bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?