AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Hamile ve yaşlı kadınlar dışında kadınlara yer vermem eli ayağı tutuyor beklesin ayakta
ne kadar saçma bir görüş ve düşünce, ben şahsen kabalık olduğunu düşünüyorum.
Centilmenlik gereği yorgun değilsem veriririm yerimi neden bu kadar zoruna gidiyor?
ben cidden rahatsız olduğunu (sapık tiplerden ya da tacizlerden ) hissettiğim kadınlara veriyorum empati yapmaları lazım ama onlar pek vermiyor
Hasta veya yaşlı olmadığı sürece kimseye yer vermem kadın olması birşeyi değiştirmez. Eşitlik eşitlik diyolar ama centilmenlik adı altında pozitif ayrımcılık bekliyolar. Sadece eşim veya sevgilimin çantası falan ağırsa onu taşırım yorulmasın diye.
Boyle bir Toplumda yer verilmesi gerekir sana öküz gibi bakıp seni igrenc bir sekilde süzenlere raziysan o ayri
Sapık insanlar bizleri taciz etmesinler diye düşünceli insanlar yer veriyor bayanlara. Zikini tutsak erkekler bunlara hiç gerek kalmayacak ya neyse
Neden yer verilir söyliyim şimdi bir bayan ayaktayken içerde kesin 1-2 tane hayvan vardır ilk başta bunlar kızları Süzer sonra onlara yapışmaya başlar bizde böyle karektersiz lere inat yer veririzki böyle bir durum olmasın diye
yaradılış geregi kadın kuvvet bakımından erkekten güçsüzdür
Günlük hayatta böyle bir şey yok. 20 dakika ayakta durmak kimseyi yormaz.
Ben vermiyorum vermemde. İşlerine gelince eşit, işlerine gelince "ama ben bağyanıııım" 😒
İste onlar ataerkil sistemin kölesi olmuş kadınlar, gerçek bir feministten böyle bir şey duyamazsın.
Bencede öyle olmalı
Yaşlılara evet ayakta durmakta güçlük çektiği için yer verilir ama genç olanlara kimse taciz etmesin ve nezaket amaçlı yer verilir
Ya onlar totosunu koyacak yer arıyor :) Sen kimsin ki sana yer vereyim ben :D umrumda olmaz :D Zor durumdasındır o ayrı konu :)
Şimdi kimin kalkıp yer verdiğine göre değişir yakışıklıysa teşekkürler derim gulumserim tipsiz ise sadece tesekkur ederim :D bu böyledir beyler
çok yanlış ya bence bu kadınlara duyulan saygıdan ileri geliyor sen bayağı uçmuşsun arkadaşım :)
Eğer sıkışık ise ayakta çok erkek var ise kadına yer veririm.
Şimdiye kadar hep kibarlıktan veriyordum mk sırf senin yüzünden artık bu gözle vereceğim ve o bunu hiç bir zaman anlamayacak.
İyi de ülkemizdeki kadınların çoğunun maşallahı var hani onlar ayakta olunca olmuyor :D
Maşallahı var?
Kilolular yani :D
Türkiye'de kilolu erkekler de çok ben fark göremiyorum o konuda
Feminist damarların kabarmış senin :D
Bir feminist olarak doğdum ve feminizmin anlamını bilmediğine neredeyse eminim. Bu yaşına kadar etrafındaki kadınları erkeklerden daha şişman sanıyorduysan üzgünüm ama aydınlatmak zorundaydım.
Öncelikle bir cümle ile insanları çözüp neyi bilip bilmediğini çözebiliyorsan derhal peygamberliğini falan ilan et müridin olayım.
Bu yaşıma gördüğüm kadınların erkeklerden daha kilolu olmuş olması anormal bir durum değil sonuç olarak benimle birlikte yaşamıyorsun ki gördüğüm kadarıyla ben ne söylersem söyleyeyim pembe gözlüklerinle bakacaksın hayata kolay gelsin sana. :D
Türkiye'de erkeklerin de kadınlar kadar şişman olduğunu söyledim ve feministliğime değindin? Feminizmin gerçek anlamı ile ilgili bir bağlantı yok burada?
Bağlantıyı kuramıyorsan demek ki reseptörler yeterince çalışmıyor olabilir.
Orada bir bağlantı olduğunu sanman Türkiye'nin çoğunluğu gibi feminizmin anlamını bilmediğini gösteriyor işte.
Senin reseptörlerinin iyi çalışmıyor olması benim bilgisiz olduğum anlamına gelmiyor :)
ayakta duramayacagı için değil de kalabalıksa tacize dokunmaya maruz kalmasın diye kadına yer veririm
kalabalıksa yer veririm taciz edilme ihtimali yüksek çünkü
Valla anlamış değilim beni gören yer veriyor istemiyorum
adam nezaketen yer veriyor. böyle centilmen erkekte yok zaten az çıkıyo.
Neden ben de olsam otururum kadınlar iş güç çocuk eş yoruluyorlar
erkek gibi karısın maşallah :D ben olsam sana yer vereceğime seni kaldırır kendim otururum amkk :D
Ben genç ve hamile değilse vermem. Neden vereyim :) genç daha ayakta dursun
otobüste yer verme konusunda kriterlerim var , ondan sonra !!!
Çok yaşlı ve hamile veya sakat olanlar dışında kimseye yer vermem.
Ne yapsak suç size de ne güzel yer veriyoruz oturun işte
Ne gerek var? Hayatın boyunca kaç kız sana yer verdi?
hiç bir kız yer vermedi bana
Ee?
ben kibarlık olsun diye yer veriyorum sizin aciz olduğunuzu falan düşünmüyorum
Kızlar niye sana kibarlık yapmıyor peki?
o sizin sorununuz beni ilgilendirmez ben kendimden sorumluyum
Nezaketen tabiki yer verirler gucsuzlukle bir alakasi yok bence oturmak isteyen oturur.
Otobüs çok kalabalıksa eğer, erkeklerin arasında kalan kıza kadına yer verilir. Senin hoşuna gidiyosa bilemiyycim 😁
geç liselier hiç yer vermez kulagını takar müzik dinler saygı yok taa...
iyilik yaramıyor be size. centilmen erkek az bulunurken olanlarıda suçlu ilan ediyorsunz. siz ne anlarsınız erkekten be.
Kadınlar nazını. Bırak biz yer verelim. Onlarda otursun bir zahmet
Evet kadın kız orta yaş götü hep yerde biraz yürü biraz hareket et kilolu sarkmmış
Valla tasllr rahtszlar hamle vya cocklu harci vermem
Taciz edilmemek için bazen kimseye yer vermiyorum :(
Kesinlikle hak veriyorum 👍👍
haklısın ben vermiyorum zaten
Senin gibiler "centilmen" olduğunu iddia edenlerin aksine kadın erkek eşitliğini idrak etmeye daha yatkın. Tebrikler.
yani gidecegi yere kadar ayakta dursun ölmez ayakta durmakla
Bana göre hakaret değil. Centelmenlik.
Pozitif ayrımcılığın ekmeğini yemeyi seviyorum desene şuna?
Dedim. Yemeye devam
Pozitif ayrımcılık negatif ayrımcılığı getirir, bilgine.
Her şeyin farkındayım ama karamsar değilim.
Karamsarlık değil bu. Kadına kadın olduğu için iyi davranılırsa yeri geldiğinde kadın olduğu için kötü davranılır. Birbirinize sadece insan gibi davranmayı neden bir türlü beceremiyorsunuz anlamıyorum.
Dünyanın dengesi. Bir anda bu denge kaybolmaz. Bazı yerlerde kadını hiç sayıyor onlar ne yapsın.
Bazı yerlerde de erkeğe denk görüyorlar çünkü öyle. O acınası kültürleri örnek verip kendinizi avutmayın.
kadın erkek eşitse ayakta gitceksin neyin centilmeliği
Empati kuruyorum. Daha beteri var. Sana göre centelmenlik değil şüphe uyandırıcı bir hareket ise direk o anda karşıdakine söylersin. Ben ise teşekkür ederdim ve otururdum.
@scorpionn26 teori olarak eşit zaten ben eşit olarak ayakta durmaya raziyim ama biri bana yer veriyorsa ona da raziyim. Senin annene yer veriyorsa galiba sen de razı olursun.
ben kadın derken genclerden bahsettim annelere elbette yer veririm bizim kadar enerjik değil kalkıpda 20 yasındaki kıza neden vereyim ben ondan yaslıyım oda bana saygı duysun ayrıca erkekler kızlara centilmenlşk kibarlık için değil yavşamak gözüne girmek asılmak için yer verir sizde buna hkibarlık dersiniz yumusarsınız
Bu kadar derin düsünmedim. Ayrıca soran kadına yer verme konusunda soru sordu kadın dediği her yaşta olabilen biri. 20 yaş olsun 60 yaşında olsun. Tercih meselesi. Bana göre sakıncası yok. Biri sırıtarak yavşarak yer verirse galiba oturmam sebebi anlarım. Ama yorgun ayakta duruyorsam ve biri bana yer veriyorsa neden olmasın @scorpionn26
ben senin yorgun oldugunu bilemem bende yorgunum belki ayrıca kadın dediğin her yaşta olabilir ama herkes aynı direncte olamaz 20 ile 60 aynı değildir 20 uasında elin alcıda kucagında cocuk olur veririm ne kadar yorgun hastada olsam
Detayı okusaydın yaşlılara da değindiğimi görürdün. Okumayı öğrenin lütfen.
yer versen suç vermesen suç
Vermezsen kadınları küçümsemiyor olursun en azından.
olaya nasıl bakarsan öyle görürsün jest yapmak yardım etmek kalabalık bir otobüste rahatsız edilme olayı sadece aşağılamak diye algılamaman lazım bence
sonuna kadar haklısın
saçma bir soru olduğu için cevabı yok
Nezaketen yer veriyorum, eziklediğim için değil.
Saçmalama ya ne hakareti
Sanki yer veriyorlarda hakaret olması kaldı :)
Hakaret dolayısıyla ben vermiyorum
Banane ben oturuyorum asdfsaf
Ama feminist yönünü tebrik ettim.
Güncellemeyi tekrar ediyorum o zaman.
Feminist yönünü tebrik ettim dedim.
Yooo ben oturuyorum nolcak
Fortlanmayı seviyorsan oturma kardeş.
Kendimi savunabiliyorum ve tacize uğraşıyorum. Erkekler de kadınlar kadar tacize maruz kalıyor, bilgine.
"Bilgine" deyip bana laf sokmuş oldu, kıyamam cnmmm yha. s. s. s.
Hayır, bilmediğin bir gerçekten bahsetmiştim ama laf sokulmuş gibi hissettiysen bu senin savunduğun şey ile alakalı olabilir.
bence değil kadınlar daha güçsüz olduğu için bence verilmeli:)
Kadınlar daha güçsüz değil, sen güçsüzsün.
akşama kadar avmlerde gezerken güçlüsün ama?
al bıde burdan yak yapsan suc yapmasan suc
feministler dışarı...
Kibarlıktan yapıyorlar belli ki
aynı fikirde olduğum birine rastladım sonunda
al birde bu kafalar var :D
Pozitif ayrımcılığı kendi lehine kullanmayan sağlıklı kafalar, evet.
tabi tabi vıdı vıdı
Cevap vermeyin şu geri kafalıya, tututrmuş bir pozitif ayrımcılık pozitif ayrımcılık :')
@Mazine evet ya kendini bir şey sanıyor sistemse kendi sistemini çökertsin deli ya
Nezakettir verilmelidir
ben kadınlara yer vermiyorum zaten.
Valla benim isime geliyo
Yer vermesek suç versek suç :D
farklı bır bakıs acısı
Yer vermeyincede hanzo dersiniz
Ben yer verene hanzo diyorum.