ateist arkadaşlara sormak istiyorum:
peki bir müzik dinlediğinizde bu benim ruhuma iyi geliyor demez misiniz? ya da psikolojik acıları çeken aslında ruhunuz değil midir? veya insan kendi içindeki kendi ruhunu hissetmez mi hiç? aklımda böyle böyle sorular da var cevaplarsanız sevinirim..
arkadaşlar link atamasam da muhtemelen internette gezinirken gördüğünüz bir bilgiden söz etmek istiyorum.
yapılan bir deneye göre bir insanın ölmeden önce ve öldükten sonraki ağırlığı ölçülmüş, ve buna göre de 21 gramlık bir azalma fark edilmiş. bu da ruhumuzun ağırlığı olabilir deniliyordu. bu konuda neler düşünüyorsunuz?
http:// hurarsiv. hurriyet. com. tr/goster/haber. aspx? id=198147
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar