Kardeşiyle iyi geçinemeyen var mı benden başka?

Benden 4 yaş küçük bir erkek kardeşim var. Ona sandviç yaptığım zamanlar dışında hiç iyi anlaştığımızı hatırlamıyorum. Her şeye annemden daha çok karışıyor, en küçük bir olayda kavga çıkarıyor ve ben zararlı çıkıyorum.
Var mı böyle anlaşamayanlar?
Biz de hiç anlaşamıyoruz 😟
Arada iyi oluyoruz 😌
Çok güzel anlaşıyoruz 😊
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kardeşiyle iyi geçinemeyen var mı benden başka?
Cevapla