İnsanları yargılamamak, yadırgamamak olduğu gibi sevmek neden imkansızdır?

O kadar kötümserlikle yaşıyoruz ki tanıdığımız veya tanıştıgımız herkesde kusur arayıp kendi kusurlarımızı görmeden direk onları suçluyoruz/karalıyoruz sonrada yaptıgımızı iyi görüyoruz. Tipini sevmediği için döverim diyen veya hoşlanmadıgı için muhattap olmayan bir milletiz nolcak bu halimiz?
İnsanları yargılamamak, yadırgamamak olduğu gibi sevmek neden imkansızdır?
Cevapla