Kardeşimle aram çok kötü. Çok sıkıldım ne yapmalıyım?

iyi geceler arkadaşlar. Erkek kardeşim 11 ben 18 yaşındayım. Aramız berbat gün içinde birbirimize tek bir normal cümle kuramıyoruz. A şöyle ki kardeşim çoğu insanla anlaşamaz sadece benimle böyle olsa gerçekten kendimde de suç arayıp ara bulmak isterdim. Tam geçiş döneminde sürekli saçma sapan sorular boş espriler her türlü terbiyesizce şeyler ve herşeye arışıyor. Sinirinden dişlerimi sıkmaya başladım sürekli sorun çıkartıyor annemden her dakika bir şey istiyor çok şımarık. Çocuktur diyorum umursamayayım * bıktım gerçekten çok sıkıldım onunla konuşmasam bile beni sinir ediyor. Sinirini yenmek için ne yapmalıyım? Onu görmezden gelmek ve umursamamak için ne yapmalıyım? Böyle giderse sinir hastası olucam çünkü. Küçük çocuklar beni çok sever kardeşimden bir yaş küçük öğrencilere özel ders vermişliğim bile vardır. Kendime özeleştiri yapmaya çalışıyorum ama resmen beni tahrik ediyor bütün gün canımı sıkıyooor
Kardeşimle aram çok kötü. Çok sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla