• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Suriyeli çocuk icin Sende icinden geceni yazar misin?

Aşkın_Sonu
Aşkın_Sonu Takip Et
Master Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Suriyeli çocuk icin Sende icinden geceni yazar misin?

Suriyeli çocuk icin Sende icinden geceni yazar misin?
Cevapla
Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Balinanın karaya vurması da bütün dünyanın ayıbıdır, bir çocuğun ölüp karaya vurması da. Her canlı eşittir, her suçsuz ölüm eşittir. Balinaya ne kadar üzülürsem, o çocuğa da o kadar üzülürüm. Acıları kıyaslamam. Bir karınca dahi insanlar yüzünden ölse, benim için insanlık ölmüş demektir.

    Bu nedenle fotoğraftaki yazıyı yanlış ve türcü buluyorum.

    Çocuk hakkında

    Savaştan kaçanların Türkiye üzerinden başka ülkelere gitmeye çalışması, tartışılır, konu yetişkinler ise.
    Ama bir çocuk üzerinden bu konunun tartışılması, kansızlıktır.

    2
    16 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Biz fakirlere bakamadığımız için bu halde değiliz... Biz GÖZÜ AÇ olan zenginleri doyuramadığımız için böyleyiz!!! Kıyıya vuran insanlıktı dedik diyeceğiz (alıntıdır) bu yaziyi soruyla paylasirken silinmis.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Dedikleri n dogru lakin bir insan cani ile bir balimayi esit goremem. Dunyadaki tum canlilik insan icin vardir onun icin yaratilmistir. Bu yazdigim balinalar ölsün demek degil elbet. Ben cevre ve doga egitimi almis biriyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben yazının neresinde fakirlere bakmadığımız için bu haldeyiz dedim? Ya da zenginlerden bahsettim?

      Bir insan da bir hayvan da eşittir, aralarında hiçbir fark yoktur ve yaşama özgürlükleri vardır. Dünyada milyarlarca canlı varken her şeyin insanlar için yaratıldığını söylemek bilgisizlik ve egoistlikten öteye gidemez. Hiçbir şey, hiçbir şey için yaratılmadı, her şey kendisi için var oldu.

      Çevre ve doğa eğitiminin yanında bir de insanlık eğitimi al zira seninki de karaya vurmuş.

      Acılarımız aynı değil ve ''her şey insanlar için yaratıldı'' diyen biriyle bir tartışmaya girmem.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      O eklemeyi mesele balina degil bir betimleme demek istedigimi anlatmak icindi. Kendinden var olmaya varoluscu felsefeye ve tezlerine uzagim. Her can elbet kiymetlidir. Insan en kiymetlidir. umarim et sut ve hayvansal gida urunlerini tuketmiyorsundur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Demek istediğini bir hayvan üzerinden betimlemen yanlış olmuş, acılar ve ölümler canlı türlerine göre kıyaslanamaz. Varoluşçu ve evrimci akımlar bana diğer birçok şeyden daha akılcı geliyor. İnsan en kıymetli değildir, her canlı eşit kıymetlidir.

      Nasıl ki bir insanı öldürmek yanlış, bir hayvanı öldürmek de yanlış.
      Nasıl ki bir insanı, onayı olmadan alıkoymak yanlış, bir hayvanı alıkoymak da yanlış.
      Nasıl ki bir insana zarar vermek yanlış, bir hayvana zarar vermek de yanlış.

      Hayvanları, insanlar, hayvanların rızası olmadan öldürüyorlar. Birçoğu bunu boynunu bıçakla keserek yapıyor. Hayvan olsaydın, buna rıza gösterir miydin? Hayvanlar konuşabilseydi, onları yiyebilir miydin?

      Hayvan haklarına saygılı olduğum için

      Hayvan eti yemiyorum.
      Süt içmiyorum.
      Yumurta yemiyorum.
      Yoğurt yemiyorum.
      Deri giymiyorum

      Hayvan deneylerine karşı olduğum için

      Şampuan kullanmıyorum
      Deterjan kullanmıyorum
      İlaç kullanmıyorum
      Makyaj malzemesi kullanmıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Doğaya saygılı olduğum için

      Araba kullanmıyorum
      Sigara içmiyorum

      Nesillerdir böyle yaşıyoruz ve ailemde kanserden hayatını kaybeden bir insan bile yok. Hepsi en az 80 yaşında hayatını kaybetti, hiçbir büyük sağlık sorunu yaşamadan.

      Hayatımda hiç et yemedim, hayvan öldürmedim. Hiç ilaç da kullanmadım.

      Biliyorum ki her şeyin çözümü doğada var.

      Protein kaynağı da
      Kalsiyum kaynağı da
      Sağlık kaynağı da

      İhtiyacım olmayana dokunmam ve hayvanları öldürmeye ihtiyacım yok.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      TV programım olsa kesinlikle seninle bir program yapardım. Ben bu konuda senin gibi düşünmüyorum. Protein kaynağı olarak ne kullandığını merak ettim. Çünkü bazıları sadece kırmızı ette var. Durumun amozon ormanlarındaki vahşi hayat gibi, onlar bile etle besleniyorlar. Ki inandığım din de Kurban kesme olayı var. Oyüzden durumunu aşırı hassaslaşma görüyor ve seni normal kabul edemiyorum. UÇ bir noktadasın bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Protein kaynağı sadece hayvan etinde yoktur, her proteinin doğada bir karşılığı vardır.

      Amazon demişken, sizin bu ''çok normal'' karşıladığınız hayvan endüstrisi yüzünden Amazon Ormanları'nın 2/3'ü şu an YOK.

      İnandığın dinde aynı zamanda israf da yasak. İhtiyaç dışı hayvan yemenin israfını bir arkadaşımız şurada çok güzel açıklamış, seni oraya yönlendiriyorum: www.kizlarsoruyor.com/.../a36402-hayvan-eti-yemenin-insana-dogaya-zararlari-hakkinda-yuzlesmemiz

      Uç bir noktada olsaydım, neslimde en azından bir kadında meme kanseri ya da başka bir kanser türü olurdu, tıpkı hayvan eti yiyenlerin büyük çoğunluğunda olduğu gibi.

      Bence'yi oku, ondan sonra konuşalım.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Benceyi okudum. Bu mantıkla inek ya da koyunların hiç ölmemesi gerekirdi. Bilimsel bir veri yok bir tür rapor yani veriler tutulmuş. Peki herşey doğallıksa Aslan niye etobur ya da inandığın doğada neden etobur ve otoburlar var. Bu mantık yanlış, bu hastalıklar etten değil maalese ki kimyasal ilaçlar kimyasal yemler ve yediğimiz içtiğimiz herşeye hormon katılmasıyla arttı. Şuna katılırım ilk insanlık doymak için avlanmış. Tamam. Bu günün dünyasında açlıktan ölmek zor iş. bu yüzden avlanma artık yasaklanabilir. Lakin et ve süt ürünlerini terk etmek ciddi bir risk yaratır. Ailenin genetik yapısı sağlam olmuş olabilir. Etle beslenen ama ailesinde kanser olmayan insanları nereye koyuyorsun? ekarlıyorum Uç noktalardasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canlılar doğar, büyür ve ölür. Doğru olan bunun doğal yollarla olmasıdır, başka bir şekilde değil.

      Aslan demişsin. Hayvanların etik anlayışları yoktur, bu birincisi. İkincisi, hayvanlar fabrikasyona başvurmazlar, yiyeceklerini pişirmezler, kesmezler, üzerine sos dökmezler ve onları yenecek duruma getirmeye çalışmazlar, çünkü diğer hayvanları yemek, onların doğasında vardır.

      Fakat insanın doğasında hayvan yemek olmadığı için, onları pişirir, keser, bazen öğütür, bazen pressler, kimyasıyla oynar ve ''yenecek'' hale getirir. İnsanın doğasında hayvan yemek olsaydı, bu saydıklarıma ihtiyaç duymazdı.

      Kanserin etkenlerinden biri, hayvansal yağlar ve etteki sindirilemeyen maddelerdir.

      Eti protein için yiyorsan, vücudunun protein ihtiyacı %2, bu oran baklalarda mevcut. Sütteki kalsiyum ise birçok baharatta ve bitkide zaten var.

      Bu bilgilere dayanarak, hayvan öldürüp yemek ihtiyaç değil, zevk oluyor + dünya için çok büyük bir israf. Bunları objektifliğini koruyarak düşün derim.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      bitkisel protein ile hayvansal protein değer bakımından bir birine eşit değildir. et yemeyi bıraktığında bir çok gıdayı kombine etmen gerekir bu zor ve yorucudur. bir çok insan bu gıdalara ulaşamayabilir örneğin soya dünyanın her yerinde yetişmez veya mısırı dünyanın her yerinde yetiştiremessin. Bu bu tür gıdaları elde etmede oldukça zorluklara yol açcaktır. Rusya Kuzey ülkeleri, afrika asyanın bir bölümü bu gıdaları temin edemez. O yüzden Vejeteryan olmak tercihtir. Bu asıl doğrudur demen bir çok açıdan kusurlu noktalar içermektedir. İnsan beynin yakıtı şekerdir. Peki şeker direkt var mı doğada. Hayır. Şeker pancarı hangi ülkelerde yetişir. Bu gibi örnekler coğaltılabilir. Fasulye mercimek soya meyve sebzeler gibi ürünlerle... Demem o ki eğer insan et yemeye müsait olmasaydı. Koyun gibi yaratılabilirdi. O zaman otçul olurduk. Ancak sindirim sistemi. Kemiği bile eritmeye müsait. Japonlar balığı çiğ yiyor. Bu yeme alışkanlı ile ilgili et çiğde yenebilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Söylediğin gibi değil ne yazık ki

      yesilist.com/cms.php

      https://alperenhaskoylu.com/vejetaryen-beslenme/

      www.milliyet.com.tr/.../

      www.yeniduzen.com/.../87

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de, insan hayvan yemeye müsait olsaydı, ilk çağlardaki insanların ömrü kısa olmazdı ve Bence'deki ilk satırlar da.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      linkleri kontrol ettim Beslenme biçimi ile ilgili bilgiler veriyor. Çok zor bu biçimde beslenmek. Bak benim mesela bağırsak problemim var eğer ben nohut fasulye bakla mercimek yersem sürekli ortalıkta gazman gibi dolaşır Hayat standardım bir anda düşer. Ben diyorum insanlar et yemeli lakin bu günkü dünyada olduğu gibi keyif için değil. İhtiyaç için.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      ayrıca linkler besin dğılımı ile ilgili bilgiler içermiyor. Vejeteryanlık yanında bir çok sorunuda getirir. Yani asıl sorunumuzu çözmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kolay yolu seçip hayvan öldürmekten daha insani ve doğru bir davranış.

      Sadece nohut, fasulye yemek zorunda değilsin ki, kendine uygun bir bakla, bitki ya da baharat bulabilirsin.

      Takviyeler ve geleceği düşünürsen, düşmez, yükselir.

      İhtiyaç için kimler yemeli mesela? Kimin et yemeye ihtiyacı var?

      Besin dağılımını içermesi gerekmez, Çin'den Türkiye'ye bir haftada kargo geldiğini düşünecek olursan, besin dağılımı hiç zor bir şey değil aslında.

      Sorunların çözümlerinden bahsedilmiş.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MartıJonathanL
    MartıJonathanL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Görmek istemiyorum ama sürekli karşıma çıkıyor. Fotoğraf makinesini silah sanıp ellerini kaldıran çocukta da böyle hissetmiştim. Orada yatan bir çocuk. Ve tek suçu yanlış yerde yanlış zamanda doğmak mı? Belki ne kadar iyi bir insan olacaktı, belki kötü bir insan olacaktı.. Ama yaşayacaktı. Orada yatan biz de olabilirdik, çocuğumuz, kardeşimiz olabilirdi. Saçma sapan şeylere kafamı takıp üzüldüğüm için insanlığımdan utanıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • İ-Sure-Know
    İ-Sure-Know Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bizim mantığımız şu suriyeli boş ver😔 ama yanlış ben burada çok tartıştım millet suriyelilere hep kızıyor peki biz türkler çokmu iyiyiz?
    Her ülkede iyi ve kötü insanlar var o yüzden kimseyi dışlamayın
    Ben çöpten yemek yiyen gördüm gece yarısında bir hafta rüyama girdi😔

    2
    0 Yorumla
  • ahbukızlar
    ahbukızlar Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    https://i.hizliresim.com/rVNbOV.jpg

    Yorumsuz.

    3
    2 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Eig adayimsin

      Yorumla
    • ahbukızlar
      ahbukızlar
      +1 yıl

      Boşver eig vermeyi. İnsanlık öldu dostum

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

13

Cevap

17

Cevap

  • Antinihilist
    Antinihilist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    yer yarılsada içine girsek yeridir sanırım. Yıllardır bize çocuklar uyurken sessiz olunmasını ögrettiler ama artık çocuklar ölürken sessiz kalınmasınıda ögretmiş oldular. aynı konuma düşmeyen tek müslüman milleti biziz alllah vatanımıza zeval veresin

    1
    1 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Aminnn

      Yorumla
  • haskafkas
    haskafkas Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu kareyi görünce kahrolup 2 dakika sonra sokakta gördüklerimize köpek muamelesi yaptığımız için bu utançla yorum yapabilme hakkı görmüyorum kendimde

    4
    22 Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Köpeklere nasıl muamele yapıyorsun ki?

      Yorumla
    • haskafkas
      haskafkas
      +1 yıl

      Köpeğe ne kadar saygı gösteriyorsun? @Stras

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Her canlıya gösterdiğim kadar saygı gösteriyorum, her hayvana ve her insana. Sen göstermiyor musun?

      Yorumla
    • my-butterfly
      my-butterfly
      +1 yıl

      @Stras sen köpeğe ne kadar insan gibi davranıyorsun

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      @my-butterfly Köpeklere kötü davranmaya ant mı içtiniz?

      Köpeğe nasıl bir insan gibi davranıyorum?

      Barınaktan ve sokaktan kurtardığım beş hayvan dostum var, bu sayı ona kadar çıkabiliyor.
      Sokakta hayvan gördüğümde elimden gelen her şeyle onu beslemeye, doyurmaya çalışıyorum
      Her gün kapımın önüne birkaç kap su ve yemek bırakıyorum
      Hayvanlara zarar verenleri önce uyarıp sonrasında şikayet ediyorum
      Hayvanlara zarar vermiyorum, aksine yaralı bir hayvan görürsem maliyeti ne kadar olursa olsun veterinere götürüp, iyileşene kadar evimde bakıyorum
      Barınak şiddetlerine karşı kampanyalar düzenleyip insanları elimden geldiğince bilinçlendiriyorum
      Aşı parası, yemek parası fark etmez, her ay maaşımın belli kısmı sokak hayvanlarına aittir
      Bir de barınak iyileştirmeleri için belediyelerle sık sık iletişim halindeyim

      Yani, bir insana verdiğim önemin aynısını, hayvanlara da veriyorum. Tavsiye ederim herkese.

      Yorumla
    • haskafkas
      haskafkas
      +1 yıl

      @Stras hayatım sen beni anlamadın gördüğüm kadarıyla. Bu bir tabir. Madde madde saydıklarını ( evde bakma dışında) tümünü ben de yapıyorum. Daha dün iş yerime şikayet ettiler beni. Sebep ne biliyor musun yaralı köpeği durup seyredenlere bağırdığım ve hayvan ambulansı için ortalığı ayağa kaldırdığım için. Sen köpek lafına takıldın ama kalkıp da köpeğe tekme tokat dalmıyorum. Ama çok mu iyi bir insanım sanmam. her neyse sonuç olarak böyle bir kare karşısında içim acıdı bilmem ne oldu diyecek yüzüm yok. Sevgiler

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Bu bir deyim de olsa deyiş de olsa yanlış bir kullanım. Hayvan sevginden ötürü seni tebrik ederim, zaten ''iyi bir insan olduğumu sanmıyorum'' desen de hayvanlara karşı olan sevgin ve saygın seni yeterince iyi bir insan yapar gözümde.

      Sevgiler

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Duzeyli tartismanizi ilgiyle takip ediyorum. Bende önce insan diyorum cunku insan olmazsa bunlarin hicbirinin manasi kalmaz.

      Yorumla
    • haskafkas
      haskafkas
      +1 yıl

      Saygı görmek için önce göstermek gerek. Birbirimizin fikrine katılmayabiliriz lakin bunu tartışırken de üslup ve haddimizi aşmamak kaydıyla. Sağolsun @Stras da diğer hemcinslerim gibi çirkinleşmeden tartışmaya gerekli vurguyu yaptı :) Diğer tüm canlılar insanlar için yaratıldı. İnsan varsa diğer canlılar da olmaya devam edecektir. O yüzden benim önceliğim insan sonra diğer dostlarımız

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      kesinlikle öyle olmalı @haskafkas

      Yorumla
    • İ-Sure-Know
      İ-Sure-Know
      +1 yıl

      Wowow haskafkas vurdu ve gol oldu😁😁😁😁
      Beğenmedim o yüzden 👎😅😅😅😁😁

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Her ikinize de

      İnsan olmadığı zamanlarda dünya milyar yıllar boyunca var oldu. İnsan, dünya için gerekli bir tür değil, hatta türlerin en zararlısı.

      Üstteki arkadaşımızdan alıntı yapıyorum; ''Hiçbir canlı insan için yaratılmadı, her canlı kendisi için var oldu.'' Bunun bilincinde olup egoist yaklaşmamak en önemlisi. Her canlının tek bir yaşama amacı vardır, hayatta kalabilmek.

      Eğer sizin söylediğiniz gibi olsaydı, insanlar olmadan önceki dünya, şu anki dünyaya kıyasla kusursuz, yok denecek kadar sorunsuz, kirliliksiz, delinmiş ozon tabakasız, kaynakları tam bir dünya olmazdı.

      Üstteki arkadaşın yorumlarını okuyabilirsiniz, çok doğru açıklamış.

      @İ-Sure-Know Lütfen akıl sınırlarını geçmeyelim.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Bir de ''insan var oldukça diğer canlılar da var olmaya devam edecektir'' demişsin. Bu kesinlikle yanlış bir bilgi, doğrusu için yukarıda kullanıcı paylaştı benden izin alıp Bence'mi, ben de tekrar paylaşayım: www.kizlarsoruyor.com/.../a36402-hayvan-eti-yemenin-insana-dogaya-zararlari-hakkinda-yuzlesmemiz

      Okuduktan sonra tekrar konuşalım.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      @Stras Benceyi okudum. Bu mantıkla inek ya da koyunların hiç ölmemesi gerekirdi. Bilimsel bir veri yok bir tür rapor yani veriler tutulmuş. Peki herşey doğallıksa Aslan niye etobur ya da inandığın doğada neden etobur ve otoburlar var. Bu mantık yanlış, bu hastalıklar etten değil maalesef ki kimyasal ilaçlar kimyasal yemler ve yediğimiz içtiğimiz herşeye hormon katılmasıyla arttı. Şuna katılırım ilk insanlık doymak için avlanmış. Tamam. Bu günün dünyasında açlıktan ölmek zor iş. Bu yüzden avlanma artık yasaklanabilir. Lakin et ve süt ürünlerini terk etmek ciddi bir risk yaratır. Ailenin genetik yapısı sağlam olmuş olabilir. Etle beslenen ama ailesinde kanser olmayan insanları nereye koyuyorsun? Tekarlıyorum Uç noktalardasın.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      @soran Yorum üstte.

      Yorumla
    • haskafkas
      haskafkas
      +1 yıl

      @Stras benceni okudum katılmadığım noktalar var. İnek, koyun, tavuk yemeyeceksek neden besleyelim ya da üreme nasıl durdurulacak? O zaman bu hayvanların neslinin tükenmesi sağlanacak? Elbette besinler için doğa yok edilmesin ama bu bir döngü ve bu konuda bize düşen doğru üretim yaptırmak. Tıp neden hayvansal ürünleri tamamen yasaklamıyor? Dini boyutunu karıştırmak istemiyorum. Aldığımız her besinin aşırısı bize zarar verir. Ama hayvansal ürünlerin bu kadar zararlı olduğunu düşünmüyorum.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      ya tıp zaten tuhaf bu ak dediğine yarın kara dün kara dediğine bu gün ak diyor. Parayı kim bastırırsa onun fikrine uygun deneyler yapılıyor. Düne kadar yumurta yedirtmiyorlardı. Bilimin daha çok alması gereken yol var bu anlamda

      Yorumla
    • haskafkas
      haskafkas
      +1 yıl

      Evet bu konuda haklısın. İlginç bir durum söz konusu. Canan Karatay'a bak iyice karışıyor bildiklerimiz.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Katılmadığın noktalar olmamalı çünkü bunlar benim fikirlerim değil, bir profesör doktorun bilimsel ve kanıtlanmış araştırmaları. Ama yine de cevap vereyim.

      İnek, koyun, tavuk yemeyeceksen beslemene zaten lüzum yok. Her hayvan doğada kendi besinini buluyor, insanın verdiği besinle doğadaki besin zaten aynı, hatta insanın verdiği besin hayvanlara zararlı çünkü yoğun miktarda hormon ve GDO içeriyor. Sen zaten o hayvanları öldürüp yediğinde faydadan çok zarar görüyorsun.

      Bu hayvanların neslinin tükenmesinin sağlanmasına gerek yok. Bu hayvanların doğada bir yeri var. Bu hayvanları çiftliklerde üretenler insanlar, bu üretim durursa zaten her şey doğal düzenine dönecek.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Bu bir döngü değil. Bak döngü nedir sana açıklayayım. Döngü, etik anlayışı olmayan bir kurdun etik anlayışı olmayan bir koyunu yemesidir. Yerken, koyunun etlerini kesip, yağlarını ayırıp, bazen öğütme, bazen press yöntemlerini kullanıp, hayvanı yıllarca güneş almayan bir odaya hapsedip, kaçmasın diye bacaklarını kırıp, eti pişirip, üstüne soslar döküp onu ''yenilebilir'' duruma getirseydi, bir kurdun bir koyunu yemesi doğal olmazdı. Ama hayvanlar bunları yapmadıkları için, onların birbirlerini yemesi doğa dengesinde doğal olarak kabul edilir.

      Bu saydıklarımı insanlar tam tersine, yapmak zorunda oldukları için, insanların hayvan yemesi doğa düzeninde doğal kabul edilmez. Bahsettiğim, ilkokulda öğretilen piramit değil, dünyanın sağlıklı işlemesi için olan düzen.

      Tıp hayvansal ürünleri neden yasaklamıyor? Çünkü 1) tıbbın kendisi de hayvanları kullanıyor ve 2) hayvan endüstrisini yasaklarsa dünyanın en büyük gelirini sağlayan şirketlere zarar verir. Hayvan öldürme ve satma şirketlerine.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      Ama yasaklamasa da uyaran birileri var, Birleşmiş Milletler. BM, yakın zamanda alarm verdi. Hayvan endüstrisi birçok kaynağı yok ettiği için. Bunlara su, elektrik, bitki örtüsü, erozyon, Amazon Ormanları, mineraller de dahil.

      Dini boyutuna gelirsek, ben değineyim biraz. Kitapta Kurban konusu net olarak geçmez. Bazı kaynaklarda kurban edilmesi gerekenin hayvan değil, insanın dünya malından vazgeçip kendini Allah'a kurban etmesi olarak da geçer. Bu nedenle olabilir ''kesmek'' eyleminin bile geçmemesi. Zaten mantıklı düşündüğünde görürsün ki, artık kurban insanlara, özellikle evinde bir buzdolabı olmayanlara hiçbir fayda sağlamıyor. Bunun yerine eğitim masrafları, kiraya yardım vb. akla daha uygun geliyor. Ki kitapta geçer ''okuyun ve okutun'' emri.

      Bir de israf konusu var, hayvan yemek dünyada yapılan en büyük israf şu an. Hayvanlardaki her protein, vitamin vb. baklalarda, bitkilerde vb. mevcut. Bu durumda ihtiyaç olmamasına rağmen hayvan yemek, zevk ve israf konumuna geçiyor.

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      @soran Tıbbın ne dediği değişebilir ama veriler değişmez, sabittir. ''Geçen gün şu kadar insan öldü demişiz ama aslında bir kısmı ölmemiş'' gibi bir açıklama olmaz. Değişen şunlar olabilir ''yumurta zararlı'' / ''zararlı değil ama x hastalarına zararlı'' Bunlar değişebilir, veriler sabit kalır. Araştırma da veriler üzerine kurulu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    o cocuk kirmizi isikta yanina gelse dilense sen de bakmazdin. evet cok aci bir sey ama herkes de cok etkilenmis gibi numara yapiyor. disarida her gun gormuyor muyuz dilenen suriyeli cocuklar? ayaga kalkiyor musunuz?

    1
    1 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Sende kovma onlari ben kovmuyorum gulumsuyorum onlara

      Yorumla
  • KILICASLAN13
    KILICASLAN13 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Keşke bizim milletten birisinin başına böyle şeyler geldiğinde ülke bu kadar ayaklansa ama bizden olmayan birileri için bu kadar ayaklanırken bizim canlarım için bu kadar ülke ayaklansa
    Kesinlikle yanlış anlaşılmasın bende üzüldüm sonuçta küçücük bir çocuk
    Birde dünya basınında çiğu gazatenin ilk sayfasını aldı bu resim

    1
    1 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      onlarıda paylaşıyorum diğer sosyal medya hesaplarımda. 4 polisimizi şehit verdik. Elbet onlarda acıtıyor. biliyorsun bizde ölen öldüğüyle kalır hep.

      Yorumla
  • Tirisi
    Tirisi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    her şeye bir ayrmcılık bir şey yapıyoruz biz bence iyi varlıklar değiliz yok olmayı hak ediyoruz %90 nımız iyi değil

    3
    0 Yorumla
  • kaptan975
    kaptan975 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    İnsanlığımdan utandım.. Diyecek birşey bulabıyorum başka. Bu çocuğun hesab tüm insanlara sorulacak Allah yardımcımız olsun o çetin hesap gününde..

    1
    0 Yorumla
  • maksim234
    maksim234 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu masum günahsız çocukların hesabını onları bu hale getiren ve yardım eli uzatmayanlardan soracaktır Allah.

    2
    0 Yorumla
  • CünübS27M
    CünübS27M Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Benim için bir balinanın ölmeside bir insanın ölmeside eşittir. burada bu çocuğa yapılanı doğru bulmuyorum. ama altına yazdığınız yazıyı yanlış buldum.

    1
    0 Yorumla
  • Walking
    Walking Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bu insanları bu hale düşüren onların yöneticileridir bundan basta onlar sorumludur hesabini verirler elbette

    1
    0 Yorumla
  • 0ptimusPrime
    0ptimusPrime Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Suriyeli çocuk aç kaldi mı
    Denizde yüzerken ayağı takıldı mı
    Balıkları gördüğünde karnı acıktı mı
    Yüzmeyi öğretmeyen anasını hiçe saydı mı.

    1
    0 Yorumla
  • Gozde_1991
    Gozde_1991 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Melek o :( söylencek fazla bir söz yok MEKANI CENNET OLSUN :(

    2
    0 Yorumla
  • az2003dilara
    az2003dilara Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    off ne diyeceğimi bilemiyorum yaa şu an dilim tutuldu resmen..
    Çok üzüldüm of kıyamam ama yaa canım benim allah rahmet eğlesin nur içinde yatsın kuzum ya..

    2
    0 Yorumla
  • Ormanmeyvelisakız
    Ormanmeyvelisakız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kahroldum :(
    Ölümden kaçmaya çalıştılar ama olmadı, yine de olmadı...

    1
    0 Yorumla
  • sez3rr
    sez3rr Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı.

    Prim peşinde koşuyosunuz Resmen Birader
    söyle olsa boyle olsa dıonuz da

    bebekler ölüyor süriyede
    ona sesiniz çıkmıoda bunamı sesiniz cıkıo sizde 2 yüzlüsünüz
    sanki ilk defa bir çoçuk olmus gibi davranıosunuz

    0
    0 Yorumla
  • E-Armour
    E-Armour Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu ülkeye sokarak, ve sahip çıkmayıp dilendiren, kişi tek suçlu kişidir herkes kimden bahsettiğimi biliyor..

    1
    0 Yorumla
  • Dervişane123
    Dervişane123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Boğulan o ama ÖLEN biziz...

    2
    2 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Kesinlikle, o kadar çok şey yazmak geçiyor içimden ama tutuyorum kendimi haddimi aşmamak için.

      Yorumla
    • Dervişane123
      Dervişane123
      +1 yıl

      eyvallah

      Yorumla
  • foreveres
    foreveres Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.

    içim parçalandı ya, Allah ailesine sabır versin

    1
    0 Yorumla
  • nakres_cx
    nakres_cx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Buna hiçbir şey yazamam ben. Kelimeler bu anı nasıl tarif eder

    0
    0 Yorumla
  • devrimciche
    devrimciche Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    kahrolsun faşist kapital modernite

    1
    0 Yorumla
  • Entropiii
    Entropiii Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Irk gözetmeksizin;

    *Çocuklar ölmesin..

    1
    0 Yorumla
  • Direnişçi
    Direnişçi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Suç kesin suçlu malum; Emperyalizm!

    2
    0 Yorumla
  • cukulletta
    cukulletta Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Kaynak göstersene ne ara oldu bu

    0
    3 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Bodrumda kiyiya vurdu :(

      Yorumla
    • cukulletta
      cukulletta
      +1 yıl

      Yazık üzüldüm gerçekten

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      m.haberler.com/.../ buda istedigin kaynak

      Yorumla
  • Antiphates
    Antiphates Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    kaldırın şu paylaşımları yeter mk. afrikada her yıl 6.5 milyon çocuk ölüyor onları da paylaş o zaman.

    1
    3 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Onlarida sen paylas

      Yorumla
    • Antiphates
      Antiphates
      +1 yıl

      yürü git birader ölmüş çocuğun üstünden prim yapmam ben senin gibi. hadi havlama eksini ver geç

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Eksimi verdim. Primim isverenim tarafindan yatiriliyor. Oyle seylere ihtiyacim hic yok. Polemik yaratma lutfen

      Yorumla
  • dumanisttt_666
    dumanisttt_666 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Uff yazik ya 😢😢😢

    1
    0 Yorumla
  • Uu_beybisiii
    Uu_beybisiii Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Yapmayın ya. :(

    1
    0 Yorumla
  • Cosplayer
    Cosplayer Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Seni seviyorum çocuk :'(

    0
    0 Yorumla
  • sötét0
    sötét0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    içimden bişey geçmiyor

    0
    4 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Vicdanini duygularini yeniden gozden gecir

      Yorumla
    • sötét0
      sötét0
      +1 yıl

      olmayan şeyi gözden geçirmek mantıksız olur, en azından insanlara karşı yok.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Peki rahatsizligin icin gecmis olsun diliyorum Iyi gunler

      Yorumla
    • sötét0
      sötét0
      +1 yıl

      ortada bir rahatsızlık yok, iyi günler

      Yorumla
  • SeynSeynn
    SeynSeynn Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    umrumda bile değil.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    içimden bir şey geçmiyo

    0
    0 Yorumla
  • xzibit
    xzibit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dunyaya sovdum

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Suriyeli çocuk icin Sende icinden geceni yazar misin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Suriyeli çocukla sohbetimiz? 3 cevap verildi
Suriyeli cocuk? 11 cevap verildi
Hoşlandığım çocuk Suriyeli? 16 cevap verildi
Sevgilim Suriyeliymis? 17 cevap verildi
Suriyeli Travesti Komşum bana musallat olursa? 13 cevap verildi
Suriyeli var mı aranızda? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨