İstisnasız her seferinde uyarmama rağmen o kapı açık bırakılır yok ya anneolunca bünyeye otomatik yüklenio bence.
Başka var mı annenizin süreki yaptığı şey?
Başka var mı annenizin süreki yaptığı şey?
sevgilimle konusurken gelir bise derdi ve hep kapiyi acik birakirdi ben kalkar ardindan kapar yine devam ederdim konusmama.. bugun kalkip kapayacagimi artik anlamis olmaliki tamam tamam ben kaparim dedi :))
Bakkala gitsem önce nereye gittiğimi sonra niye gittiğimi sorar ama niye gittiğimin bir önemi yoktur çünkü o kısmı dinlemez ahahah
Of :) ne zaman büyük bir caddeden geçsek otomatik olarak elimi tutuyor. Annem yaa :))
hadi ya :D
aynen ya bu kapı yüzünden hep kavga ediyoruz abartmıyorum
aynen bizde. artık deli ediyo beni
Cevap
25Cevap
Yazın : Kapatma anne kapıyı, niye kapatıyorsun bu sıcakta.
Kışın : Anne şu kapıyı da bir gün kapat, her defasında söyletiyorsun!
Aynı modelden bende de var. Hiç değişmez bu muhabbet.
Annem ne yaparsa yapsın o kapıyı kırar atarım yine laf etmem..
olsun bıraksın anadır bırakır napcan.. saka saka cabuk kapat diyorum :DD
Benim annem genelde ışkları kapatmaz arkasından ben kapatırım ☺️
Sorma ya kapısı yerden mi çıkıyorum sözü onlar için sanki
Pardon klavyenin gazabına uğradım ama anlamissindir 😊
anladım beybi :D kesinlikle onlar için. odada tek kalmamızı niye istemiolarsa
Ne kapıyı kapatılar ne ışığı söyleyince de kalk kendin kapat derler😁
Hayir annem degil ama kardeşim 😤😤
fakat artık òğrendi 😎
Kışın çok gıcık olurdum anneciğime açık bıraktığında 😂😂
agrıyo lafını duydugu an soguktandır o diye bı tespiti var yazın bıle
Microsoft anne beceriler dowland
Plesa wait.. %67...
ona bende gıcık olurum kapatın diye bagırrım sanıyorlar ki kapı fobim var
onu yapsa iyi kapalı kapı gördümü açmadan yapamıyor 33 yaşında adamın özeli olamazmı ya
hhahah yok benimki hep kapatır. ama odama şikayet eder istisnasız.
asla kapıyı acık bırakmaz odama da kolay kolay girmez kapı calma huyuda vardır
Kapıyı kapatarak yatarsan burada sabaha sıcaktan isilik olursun
En sinir olduğum şeydir kendimi yanlız hissediyordum sevindim soruya :)
Kapıyı kapat diyorum tam çıkarken tınlamıyor kadın
aman kimse yok evde açık dursa nolcak diyor bide
evet sinir krizi geçiriyom
en nefret ettiğim şeydi bir zamanlar :D
He ya halen sebebini anlamis degilim
Kapatmazsa ici rahat etmez.
Annem acar babam kapatir kapimi:)
Bütün anne babalar aynıki bende kapattırmam :)
Benimki kapatıyo + ? :D
vaay iyiymiş :D
bişe sorcm annen tek çocukmu kardeşi var mı
Benimkisi ışığı açık bırakıyor çok gıcık oluyorum
Ben kendim kapatmam zaten. Korkuyorum az 🙈
Benim annem kapatıyor 😄
Adımı kardeşlerimin adıyla karıştırması var mesela
Benim kapı 🚪 otomatik
Kapatır benim annem duyarlıdır :)
Kapatır sağolsun :D
aynen deli ediyor
Evet
Ewt yapıyor maalesef
Hea.
Evet ya
Yaaa cokkkk
Yapıyor"du" :)
Bırakamaz.
yapmaz öyle şeyler
Aynen
Kapı hep açık.
Annemle yaşamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar