evin giderine katkı sağlıyormusun ? evin ihtiyaçları ve kendi ihtiyaçların için ne kadar para veriyosun?
eğer evin tüm giderlerini o sağlıyorsa istediği kapıyı istediği gibi açar... sen sayğı duyulmasını istiyorsan saygı duyulacak işler yapmalısın...
kusura bakma bir belediye başkanını düşün sekreterin odasına girerken kapı mı çalacak... veya özel sektörde bir yönetim kurulu başkanı sıradan bir çalışanın odasına girerken kapımı çalacak... bir senin mi kişisel alanın var... güçlü ol ayrı eve çık olamıyorsa şartlara alış
kiracı olursan ev dahibi var kocan olursa başında kocan olacak? hiç bitmiyor.
o yüzden kendine ve hayatına yön verecek kadar güçlü biri olmalısın evden kaçıp gitmek değil konu evden gidecek gücün varken gitmemek zaten tüm kapıları sana açtıracak ve birileri senin kapını çalarak açacaklar...
şöyle düşün güzel bir için olsun ayda 80 k kazan ve halen ailenle kal ozaman kapını çalarlar sen bu evden gitme diye
Hadi lan oradan ergenmiş. Hayatı para bağlamış kişilik. Malca bir zihniyet işte. Sen hayatında o kadar avellerle çalışmıssın ki. İNSAN olan astının kapısını çalarak içeri girer. Mal zihnniyet çat diye kapı açar
@uyanmak İnsan nın tanımı yapmış ağzından küfürler çıkartan ergen...
Bu tutumunu hayatının her yerinden göster olur mu? birde agzındakan küfür ve argo çıkartırken salyalarını sağa sola bulaştırma birde duyar kasmaya çalışıyor...
hahahahh agzımdan çıkan laflarım her zaman karşı tarafın kişiliğine göre. Duyar mı :D Kapı açıkken bile kapı çalınır. Senin iş hayatı dediğin tekel bayi herhalde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
konuş onunla
belki mastürbasyon yapıyorumdur de sende ya da soyunuyorum de :)
Diyorum belki uygunsuzum girme diye
demek ki o bunları hiç yaşamamış sende odanın kapısına kilit vur
rahatsız oluyorsan kendi evine çıkacaksın senin tüm giderlerini karşılayan insanlardan bu şekilde rahatsız olamazsın
Evet haklısın ama kapiyi çalmadan da girmezsin ya yok böyle bisey
onların evi onları kuralları... sen uyacaksın
Onun evi benim de evim sayılır saygı duymak zorunda kişisel alanıma bu kadar zor olamaz Bi de kendisi öğretmen emeklisi
evin giderine katkı sağlıyormusun ? evin ihtiyaçları ve kendi ihtiyaçların için ne kadar para veriyosun?
eğer evin tüm giderlerini o sağlıyorsa istediği kapıyı istediği gibi açar... sen sayğı duyulmasını istiyorsan saygı duyulacak işler yapmalısın...
kusura bakma bir belediye başkanını düşün sekreterin odasına girerken kapı mı çalacak... veya özel sektörde bir yönetim kurulu başkanı sıradan bir çalışanın odasına girerken kapımı çalacak... bir senin mi kişisel alanın var... güçlü ol ayrı eve çık olamıyorsa şartlara alış
Haklısın aslında defolup gitmem lazım bu evden
Ne kadar saçma bir yorum. Evin giderini karşılıyor diye diğer bireylere saygı duyulmasını o zaman. Zihniyete bak
kiracı olursan ev dahibi var kocan olursa başında kocan olacak? hiç bitmiyor.
o yüzden kendine ve hayatına yön verecek kadar güçlü biri olmalısın evden kaçıp gitmek değil konu evden gidecek gücün varken gitmemek zaten tüm kapıları sana açtıracak ve birileri senin kapını çalarak açacaklar...
şöyle düşün güzel bir için olsun ayda 80 k kazan ve halen ailenle kal ozaman kapını çalarlar sen bu evden gitme diye
Ama yine de kapıyı çalmak bu kadar zor olmamalı yani 12 13 yaşından sonra o kapı calinmali
@uyanmak bir ergen daha... zihniyetle alakası biraz büyümen lazım
Hadi lan oradan ergenmiş. Hayatı para bağlamış kişilik. Malca bir zihniyet işte.
Sen hayatında o kadar avellerle çalışmıssın ki. İNSAN olan astının kapısını çalarak içeri girer. Mal zihnniyet çat diye kapı açar
bu idalist tutumunu iş hayatında ve bir çok durumda da gösrermeni isterim
Zaten hep böyle. İnsani eğitimini almamış kişilikler çat kapı girer. Senin anlattığın kişiliklerde çok fazla benim anlattığım kişiliklerde çok fazla.
@uyanmak İnsan nın tanımı yapmış ağzından küfürler çıkartan ergen...
Bu tutumunu hayatının her yerinden göster olur mu? birde agzındakan küfür ve argo çıkartırken salyalarını sağa sola bulaştırma birde duyar kasmaya çalışıyor...
hahahahh agzımdan çıkan laflarım her zaman karşı tarafın kişiliğine göre.
Duyar mı :D Kapı açıkken bile kapı çalınır. Senin iş hayatı dediğin tekel bayi herhalde
@uyanmak
belediye başkanı sekreterinin kapısını çalmaz ergen kardeşim... sen tekel bayilerinden çıkmadığın içindir bu insan tanımların...
sen tüm kapıları çalarak git içeri birileride senin kapıları çalsın... ama hayat böyle değil... ergen olunca boş keseden atarak konuşmak kolay...
Belediye Başkanı :D örneğe bak. Tamam hayatlarımızı kişiliklerimizi belediye başkanlarını örnek alırız. Teşekkürler :D:D:
Yav he he ergenim
@uyanmak örnek len örnek ast üst ilişkisi sıfır... askerliğine paralı yapmış veya yapmamıştır. :) ne güldüm
Benimki de aynı tıkla deyince senin ile aynı cevabı veriyor saldım artık bir şey demiyorum
Uygunsuz yakalan bilerek , tekrar yapmaz
Bu yüzden hep kitlerim.
Kitle o zaman
Kilitlenmiyor
Önüne ağır bir şey koy
Ayıp bence yaptığı, saygı duyması gerek
O senin annen
Bıktım ya sinir oluyorum
Olur ya mastürbasyon yaparken denk gelir olmaz ya
Zor durum
Sende ona vur