Odamı eniştemle ablama veren anneme salondan gitmeceğimi söylediğim için sorun ben miyim?

2 haftadır ablam bebeği ve eniştemle bizde kalkıyorlar. Annemde benim odamı eniştemle ablama verdi, sen salonda yatarsın dedi. Bu pazar eniştem önden gidecek eve, ablam 2 hafta daha kalacak. Annem bugün salon yerine onların yanında yatmam gerektiğini söyledi, nedeni olarak da ablanlar ayrılacaklar, özel işleri olur sonrada banyoya geçerler seni görünce rahatsız olmasınlar dedi. Sinirlendim, 2 haftadır hem odamı elimden bana sormadan aldın birde kalacağım yere karışamazsın salonda uyicam yine dedim. Ayıp olur dedi o zaman bana odamı geri vereceksin onlar salonda yatacaklar dedim. Öyle de olmaz dedi annem sinirlendim. Hem beni yerimden ettin hemde yatacağım yere karışamazsın anne dedim. Bidaha bunu dersen yarın gider 2 hafta boyunca kuzenimde kalırım gitmiyorum salondan dedim. Uyu o zaman uyanık kalma dedi. Sırf onlar halvet olacak diye ben uyuyacağım yerden olmak zorunda değilim. Hem odam verildi hemde keyifleri olsun diye annemlerle sıkış pıkış yatmayı kabul etmediğim için sorun ben miyim?

Odamı eniştemle ablama veren anneme salondan gitmeceğimi söylediğim için sorun ben miyim?
Cevapla