Odamdan çıkmayıp annemlerle konuşmuyorum yaptığım çok mu yanlış?

2 kere mezuna kaldım sürekli "tercih yapma, yetenek sınavına gir" dediler ve sınavda da yedeklere kalıp kazanamdım. tercih yapmama izin vermedikleri için çok kızgındım. bir işe girip çalışmama da izin vermediler. böyle olunca onlarla iletişimimi azaltmaya başladım. odamdan çıkmıyorum onlarla sadece yemekte yüz yüze geliyorum. babam da çok üzülüyor böyle yaptığım için ama geleceğimi resmen çöpe atmış oldum onları dinleyerek yaptığım çok mu saçma

Odamdan çıkmayıp annemlerle konuşmuyorum yaptığım çok mu yanlış?
Cevapla