Bayanların sokakta dondurma yemesine ne gözle bakıyorsunuz?

Özellikle erkekler ne düşünyorsunuz bu konuda? Sizce normalmi değilmi ellerinde dondurma yalaya yalaya yürümeleri 😕

Benim aile büyüklerim kızıyorlar ayıp olduğunu söylüyorlar.

Bence usturuplu bir şekilde yedikten sonra ne sakıncası var?

Kızlar sizede sokakta yememenizi söyleyen oluyormu?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sorup çıkmıştım ksden. Yaptığınız yorumlara tek tek cevap veremediğim için kusura bakmayın.
Ayrıca teşekkür ederim iyi ve kötü yorumlarınız için 😊
Herkese iyi geceler..
Bayanların sokakta dondurma yemesine ne gözle bakıyorsunuz?
Cevapla