


Bir Kadının Degerini kıyafetleriyle ölçmek doğru bir hareket olmasada genelde yapılan birşey.



bilmiorum bn tam olarak sen gibi düşünmüorum o kıyafetleri giyilcek yer var giyilmicek yer var mini etek şort antalyada istediğin giyebilirsin hava sıcak insan bunalıo ama bir afyonda sen bunu yapamazsın ya da bir balo düğüne bir balo gidersin orda biraz serbest takılırsın ama bunun alışkanlık haline getirmemeliyiz. Toplum kuralları ve ahlakına saygı göstermeliyiz çünkü bizde bu toplumun bir parçasıyız...
Kim çizdi bunları gereksiz uğraş vermişler kimse umursamaz kimin ne giydiğini o eskiden di
Hahaj benim kurtulusum yok hertürlü fahise oluyorum görünüse göre insanların ne dusundugu zerre umrumda degil ben kendimi bildikten sonra
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar