Mesela evlenidiniz ikinizde 26 yaşındasınız. Sizce bu evlilikte problem yaratır mı?
Evet Eşim küçük olmalı yoksa evlenmem
Hayır yaş önemli değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
28 olsaydık ikimizde sorun olmazdı , iki sene daha beklemek lazım :D
şaka ya kafalar uyuşuyorsa , yaşlar uyuşmuş zaten :)
yaş benim açımdan şöyle önemli 2 yaş büyük olmasını tercih ediyorum ben kızların geç olgunlaştığını düşünenlerdenim.
Hayır sorumluluklarının farkındaysa yaşı sorun olmaz
Cevap
13Cevap
Hayır yaş önemli değil
eşit olabilir yani aynı yaşıt
Kucuk olsa iyi olur tabi ama sevdikten sonra boyle seylere takilmam.
yaş önemli değil ama erkek biraz büyük olsa iyi olur
eşimle aynı yaştayız. sorun olmuyor.
yo niye yaratsın ki , adaş adaş takılırız işte :D
Valla eşim olacak kişi benden 1 yaş büyük :D
Yas onemli degil ayni yasta olmak hic sorun degil
Hayır yaş önemli değil
çok güzel olur diye düşünüyorum
Bu durumda yas onemli degil
hayır yaratmaz...
Ne alaka?
Niye sorun olsun?
sorun büyük olmalı
olmaz
imdi 23 yaşında senle aynı yaşıt çok güzel bir kız arkadaşın var. Onunla evlenmezsin yani öyle mi
evlenmem
hadi 35 yaşında olsan ve şöyle desen ben 22-24 yaşlarında bayanlardan hoşlanıyorum ve evlenirim desen anlarım ama sen de gençsin. Böyle düşünmen komik geldi.
yo normal
Sorun olmaz.
Yaş önemli değil.
sorun değil
Yaş önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar