"Çok zayıflamışsın" diyene nasıl cevap vermeli?

Kıymetli dostlar, uzunca bir süredir sporla uğraşıyorum ve bir yılın sonunda 25 kilo kadar zayıflamayı başardım. Bunun bana söylenmesi elbette hoşuma gidiyor ancak nasıl bir karşılık versem bilemedim. Teşekkür etsem, iltifat değil. Cevapsız bıraksam, o da olmuyor. Ne desem ki, sevdaya tutulunca böyle oldu mu desem acaba? :D
"Çok zayıflamışsın" diyene nasıl cevap vermeli?
Cevapla