• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Tacize maruz kalan bayanlar neden sessiz kalıyorsunuz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Tacize maruz kalan bayanlar neden sessiz kalıyorsunuz?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Otobüs Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

184

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • yildizmert
    yildizmert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok acı ama malesef günümüz erkeklerinin %50 den fazlası malesef neredeyse her bayanı bir seks objesi olarak görmektedir ve kadınları güçsüz aciz olarak görürler o tip erkekler için kadınlar sadece bir ihtiyaçtır. Ama kadınlar çok zariftir çok mükemmeldirler her kadın iyiyi hak eder kadına el kaldıran ne bizdendir nede erkektir. Ülkemiz nereye gidiyor nerede o eski gelenekler o eski edep o eski iffet bu insanlık nereyr gidiyor? Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Amin.

    2
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.

    Bir kadın hiç bir şeyden korkup susmamalı.
    Sessiz kalmak, haksızlığa razı olmaktır.
    Susmayın kadınlar. Biz erkekler sizlerin yanınızdayız.

    7
    0 Yorumla
  • pembeninhertonu
    pembeninhertonu Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 43%
    +1 yıl

    Bagralimda suclu mu olalim. Daha da mi ustumuze gelsinler

    8
    2 Yorumla
    • Erkek_Barbie
      Erkek_Barbie
      +1 yıl

      Dişi köpek kuyruk sallamasa muhabbeti

      Yorumla
    • pembeninhertonu
      pembeninhertonu
      +1 yıl

      Aynen oyle gülüm @Erkek_Barbie

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kusura bakma, sessiz kalanlar hak ediyorlar. İnsan hak ettiğine sessiz kalır. Hak etmiyor olsalardı anında polis arar, dava açar, müdahale eder, gerekirse tazminatla yüklü miktarda hem parasını alır, hem de tacizciyi cezalandırırdı. Hak etmeyen insan boyun eğmez. Hak etmiyorlarsa susmasınlar!

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mal senin gibi tacize sessiz kalıp tacizcinin önünü açanlardır.

      Yorumla
    • kurabiyecanavarı-
      kurabiyecanavarı-
      +1 yıl

      bir doğru cevap veren sensin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eksi verenlerin de tacizciyi haklı bulan kadınlar olduğuna adım gibi eminim. Yazık...

      Yorumla
  • Antiphates
    Antiphates Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    en azından ben otobüste falan görürsem bayan sessiz kalsa bile kalmıyorum abi direk adama omuzu dayıyorum kadın her araba salladığında bam güm vuruyorum çekilene kadar.

    9
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Eğer tacize uğradığımda beni değil onları suçlayacak bir ailem olsaydı anlatırdım. ama çok zor anlatmak gerçekten. insan utanıyo. kendini değersiz hissediyo. anneme bile söyleyemem ben. çok kötü bir şey gerçekten. bir de daha kötüsünü yaşayıp mahkemelere çıkanlar var. işte onlar gerçekten çok cesur. ben onlar kadar güçlü değilim. utanıp içime gömülmeyi tercih ettim.

    1
    0 Yorumla
  • FrontFlip
    FrontFlip Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Ses çıkarırsın tacizci pis pis sırıtır çevredekiler sana bakar öküz gibi. Bağırdığınla kalırsın. Herkes anca tweet atsın "özgecanlarımız ölmesin" diye.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben tacize ugradigimda bagirdigimda (metrobusde canin cok yanmisdi cunki ve şokun etkisi vardi) ilk bana ters bakis atanlar hem cinslerimdi. Hem cinslerimden destek yok hak etmisdir diye laflar atilirken daha cook tacizler yasanir. Cocuk tacizcilerin bile agir ceza almadigi bir ulkede ne bekleriz. Ki onlar bizim gelecegimiz olacak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Birinde ses çıkartıyorsun ikisinde ses çıkartıyorsun üçüncü de gözler sana dönüyor. Kuyruk mu salladın, neden hep seni buluyor gibi. E anlatamıyorsun ki memlekette sürüyle şerefsiz var diye. Mecbur yutuyorsun bazen.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yardım istedim erkeklerin hepsi bon bon baktı bir tek kadınlar yardımıma koştu. Ki bu gibi durumlarda kadınlar hemcinslerini suçluyor genelde, o gün şansım yaver gitti. O yüzden sessiz kalıyorum. Erkeklerimz adam değil, kadınlarımız ise kor cahil.

    5
    0 Yorumla
  • RadaGast
    RadaGast Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    çunkı memleket oyle bir hal aldıkı bırader kızı orda dovseler kımse gıkını cıkarmıyor kımse bela almak ıstemıyor basına allahtan ben oyle değilim belayı severimm

    6
    0 Yorumla
  • patiliördek_
    patiliördek_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Geçen sene okulda sınıf arkadaşım tarafından tacize uğradım. Sınıf öğretmenime gidip anlattığımda ise pantolonun dar hak etmissin dedi. Okulda duyulduğundada kız kaşınmasaydı erkek bişey yapmazdı dediler. Sessiz kalıyoruz çünkü lekelenen biziz

    2
    2 Yorumla
    • antikorr
      antikorr
      +1 yıl

      kimse sizi lekeleyemez bizim gibi nadir de olsa vicdanlılar hala var bu memlekette ve böyle bir duruma kesinlikle göz yumamayız!
      Benim lise okuduğum dönem okulda tacizi bırak bir kıza laf bile attırmıyorduk biz !! bir iki tanesini ibreti alem olsun diye milletin gözü önünde cezalandırınca diğerleride cesaret edemiyor!
      bizim ülkemizde eksik olan adaletin de yapması gereken bu! Tacizciler yakalandığı zaman ibreti alem için kalabalık bir yerde cezalandırılmalı ve bu tüm tv kanallarında tüm sosyal medya sayfalarında paylaşılmalı o zaman taciz olayları minimuma düşecektir!

      Yorumla
    • asocialboy
      asocialboy
      +1 yıl

      Nasıl bir okul öyle ya. Ben o okulda olsam o öğretmeni taciz ederdim p.. şta bak.

      Yorumla
  • herşeyibilenadamyeni
    herşeyibilenadamyeni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir kaç yıl evvel karanlik ta evime giderken kuytu bir yerde bir kadin yardim istiyordu baktim bir adam tarafindan sıkıştırılmış, tam müdahale edecekken karsi kahveden çağirdilar gittim onlarin dolandirici oldugunu soylediler,
    Gercek olani nasil ayirt edicez bariz belli olana ztn kimse kayitsiz kalmaz.

    1
    0 Yorumla
  • blutender_liebe
    blutender_liebe Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.

    Korkudan dolayı ses çıkaramıyorlar. Susmak yerine kendilerini savunsalar karşıdaki kişinin bir daha böyle birşey yapmaya yüzü olmaz. Ben bu konularda sessiz kalamıyorum hiç. Göz tacizi bile olsa öfkelenirim. Bu yüzden de çoğu zaman kavga çıkar ve karşı tarafı her türlü bastırırım.

    1
    0 Yorumla
  • snowflower
    snowflower Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    çünkü insanlar bana dokunmayan yılan bin yaşasın düşüncesindeler insanlar çevresindeki olaylara oldukça duyarsızlar sesimizi çıkarsak kimsenin umrunda olmama ihtimalimiz var ki taciz eden kişi tarafından daha da rahatsız edilebiliriz

    4
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    işte ençok bunu anlamıyorum. aman ayıp olmasın bilmem ne..
    yav herif sana sarkıyo ayıp mı düşünüyo. kat ortalığı birbirine. ne sessiz kalıyosun

    8
    0 Yorumla
  • LordOfTheKINGS
    LordOfTheKINGS Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    kadın mahrem yerlerini örttüyse sadece başı açıksa onu kurtarırım, ama götü seviyesinde etek veya şort giydiyse geçmiş olsun, bu ülkede öyle şeyleri giyenleri anlamıyorum nasıl bir cesaret varsa artık, sıcağı filan bahane etmeyin ben erkek halimle şortu rahat giyemiyosam siz de edebinizle giyinmeyi bileceksiniz

    0
    0 Yorumla
  • bynay
    bynay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    geçen gün bir bayan sorusunda yazmıştı ''amcam beni taciz ediyor'' neden sessiz kalıyorsun dediğimde ''sacmalama babam amcamı öldürür'' dedi.. bence sessizliğin en büyük nedeni ölümle eşit gelen korkular...

    1
    0 Yorumla
  • partizan-solcu
    partizan-solcu Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    14 yaşındaki yeğenime 40lı yaşlardaki bir şerefsiz dokunmuş otobüste... ablam ve otobüsteki bir kadın polisi aramış. şerefsiz 25 yıl hapisle tutuklu yargılanıyor. şu an ceza evinde... her kadın böyle bilinçli olsa toplum pislikten arınır

    5
    2 Yorumla
    • vagabon007
      vagabon007
      +1 yıl

      bazılarımız neyin ne olduğunu anlayamayacak kadar küçük yaşta ve gözden uzak yerlerde yaşıyoruz ama bunları ne olduğunu bilmiyoruz çünkü.. yavaş yavaş neyin ne olduğunu anlamaya başladığımızda farkediyoruz bize yapılanı ama işişten geçmiş oluyo içinde kin birikiyo nefret oluşuyo ama içine atıyosun sadece

      Yorumla
    • partizan-solcu
      partizan-solcu
      +1 yıl

      @vagabon007 maalesef

      Yorumla
  • Zeyneppp1
    Zeyneppp1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Konuyu açman saçmalık kim demiş kadın ses çıkartmıyor diye sen ap açık resmen ellenmek hoşunuza mı gidiyor diyorsun anlayamadım yani taciz derken neyi kast ediyorsun açıklarmısın bir bayan olarak böylesi bir konuyu bir erkeğin açmış olmasında da taciz yokmudur acaba amacın yardım etmek mi sanmam.

    2
    0 Yorumla
  • aksidede
    aksidede Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Resimler anlatmış olayı
    Ses çıkarınca suçlu biz oluyoruz mantığı hakim
    Ses çıkarmadığımız için abaza lar daha azıyor.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sessiz kalmadim hic kalmam ama erkeklerin tutumu yanlış bu konuda önce kendinizi eleştirin. Bagirdigin anda kimse donup adamı linç etmiyor sessjz herkes gormezden geliyor. Gozu telefonda gormedim duymadim ayaklari. Kiz basina ne kadar tepki gosterebilirsin ki ses cikarmayanlari da suçlamıyorum ama çıkmalı. Dayak da yesen orda mağdur olduğun halde yinede çıkmalı. Tacize ugrayip Dayak da yiyen mevcut.

    0
    0 Yorumla
  • öznurr655
    öznurr655 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    böle bir erkek oldugu için şanslıyız keske hepsi senin gibi olsa sessiz kalma konusunda sessiz kalanlar belli zaten kendine guveni olmayanlar sölese kimsenin ona yardım etmicegini bilenler. bn asla susmam direk kendim döverim

    0
    0 Yorumla
  • bhrklyi
    bhrklyi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 50%
    +1 yıl

    çünkü her erkek senin gibi düşünmüyor. kadını suçlu buluyorlar. (giyimini parfümünü topuklu ayakkabısından ojesini vs vs ) bu yüzden sessiz kalıyor kadınların büyük bir kısmı. ama ben ortalığı ayağa kaldırırım valla

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sayamayacagım kadar çok kez tacize uğradm otobuslerde. ve eminim istanbuldakı tüm kadınlar aynı şeyi yaşamıştır. evt ses çıkarmak lazm ama bazı kadınlarn mesela benim gibi olanlar, rezil olma korkusu o kadar fazla olur ki (işte herkesin gözünde tacize uğramış biri konumuna düşmek filan duygusu..) e bişey söylyemiyorsno yüzden. en fazla uzaklaşıyorsn ya da iniyorsun. bu konuyu yaşamakla mantık yürütmek çok farklıdır.

    1
    1 Yorumla
    • astro
      astro
      +1 yıl

      otobüsde insanın gözü önünde yapıyolar

      Yorumla
  • Anonim_xx
    Anonim_xx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hep kadın suçlu zaten? Neden ses çıkarmıyorlar neden bir şey yapmıyorlar vs. vs. Peki o erkekler neden beyni ile düşünemiyorlar? Biz bunu sorguluyormuyuz? Sürekli sizi suçluyor musunuz?

    4
    0 Yorumla
  • SystemOFDown
    SystemOFDown Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bizimde gözümüzü dört açıp piçlere meydanı boş bırakmamız lazım. Belki sesini çıkartamıyor , korkuyor olabilir ama içinde çığlık atıyordur. Gördüğümüz yerde müdahele etmemiz lazım.

    6
    0 Yorumla
  • tombik_ozan
    tombik_ozan Takip Et
    Yoda Yaş: 51
    +1 yıl

    Taciz bir insana yapılacak en aşağılık harekettir. Tacize karşı sessiz tepkisiz kalınmamalı. Yapana en ağır cezalar verilmeli. Konuşun anlatın korkmayın...

    6
    0 Yorumla
  • Birkızınhisleri
    Birkızınhisleri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Helal, bayanlar hassas oluyor 'Kim ne der?' diye düşünüyor.
    Zaten görünen köy kılavuz istemez söylesen çoğuna 'Ne giymiştin? diye soru soracak zihniyetler var. Söyleseler suç söylemeseler suç.
    Bayanlar hayatı kendi içlerinde yaşıyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • LastFarfann
    LastFarfann Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    www.kizlarsoruyor.com/.../q3685215-metro-otobus-veya-metrobuste-tacize-ugrayan-kizlar-bakabilir-mi

    Bunu izlesinler mutlaka.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bir gün sınava yetişicem daha lise 1e gidiyorum çocuğun teki laf attı döndüm anan dedim çocuk geldi beni çevirip bir tokat çarptı resmen yıldızlar döndü beş parmağının izi çıktı falan. bir günde lise sona gidiyorum çocuğun teki sürekli rahatsız ediyor sokakta bağırdım vs çocuk üzerime yürüdü esnaf öyle mal gibi bakıyor falan. daha da kimseye ağzımı açamadım sessiz sessiz taciz ediliyoruz

    1
    0 Yorumla
  • _Hedvige_
    _Hedvige_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Sessiz kalıyorum çünkü yardım istediginde önünden gecip gidiyolar. Aksine seni suçlu bulan bile var. Yardim eden insan sayisi o kadar az ki.

    7
    0 Yorumla
  • kutsalsarisinnn
    kutsalsarisinnn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen. öyle san burası TURKIYE bugün bile tacize uğradım bağırdım adama pardon yanlışlıkla oldu diyor ne diceksin keşke nesliniz tukense embesiller bunları kisirlastircaksin onundekini bir bk sanıyor

    4
    0 Yorumla
  • Asya1603
    Asya1603 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 45%
    +1 yıl

    Çünkü ses çıkarınca olay büyüyor laf atınca direk duymamış gibi yapıyorum o yüzden ama taciz ve tecavüz durumu farklı öyle bir şey olursa elime ne geldiyse geçiririm

    0
    0 Yorumla
  • Penyez_34
    Penyez_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 50%
    +1 yıl

    Insan 12 Yaşında uğrayınca bazı şeylere gelip ailesine taciz diye yalan söyleyebiliyor YAŞ 12 o yaşta değilde 25 Yaşında uğramaya kalksa çocukluk halinden eser kalmazdı inan!

    0
    2 Yorumla
    • üzgünkız215
      üzgünkız215
      +1 yıl

      canım yaa :( keşke deseydin de cezasını çekseydi gerçi bu devlette adalet yok... küçücük çocuklara defalarca tecavüz ediliyor ve haberlerde görüyoruz neymiş efendim çocuk kendi istemiş hass... terbiyesiz Allah belanızı versin küçücük çocuk tecavüzü kendi istemiş. nasıll bir devlet nasıl beyin anlamıyorum it oğlu itler !

      ayrıca büyüğünden küçüğüne hepsi sapık yaa ! valla ergenliğe girmeden sapık olmaya başlıyor bu ççocuklar hiç unutmuyorum 16-17 yaşlarındaydım yine ekmek almaya gidiyordum okuldan gelmiştim ( ben hep ekmek alırken oluyor tövbe :D ) böyle 11-12 ya da öyle yaşlarda bilmiyorum çocuklarım yanında geçiyordum haa aklıma da gelmezdi. nasıl olduysa elimde tşörtümü düzeltmek için arkadaymış iyi ki.. ben tam yanından geçerken sen gel benim popoyu avuçlamaya kalk ! yok artık minnacık çocuk şrerefsize bak ! elime denk geldi elimi avuçladı mal :D el popo bu mevzuyu geçelim de bu çocuk kendinden yaşta büyük bir kıza bunu yapmaya nasıl cesaret etti der misin?

      Yorumla
    • üzgünkız215
      üzgünkız215
      +1 yıl

      bu yaşta o bana yaptıysa sınıfta kızlara neler yapmıştır kim bilir ve büyüdüğünde otobüslerde en başta taciz eden şerefsizlerden olacaktır... aile eğitimi şart yaa !

      Yorumla
  • menina
    menina Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    her durumda sesini cıkaramıyosun malesef. bu taciz dedigin illet 25-30 yaşında, hayatını kazanan, kendi ayakları üstünde duran kadınlara olmuyor sadece.

    0
    0 Yorumla
  • Iwillwishfordying
    Iwillwishfordying Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Tecavüze idam cezasını istemeyen insanları öldürmek çözüm değildir diyen kızlar kusura bakmayın ama 2 yüzlünün önde gidenisiniz çağdaşım ayağına resmen tecavüze göz yumuyorsunuz. Diğerlerine lafım yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    1 defa tacize ugradim ondada sessiz kalmadim yeri göğü inlettim ama sessiz kalanlarda korkudan sessiz kaliyorlar mesela ben yasadigim ilde tacize ugradim ailemin yanindaydim yani yalniz hissetmedim kendimi. Eger farkli bir ilde ogrenci olsaydim belki o adami o derece rezil edemezdim tek basimayim zarar verebilir korkusuyla

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biz sessiz kalmıyoruz, insanlar duymamazlıktan geliyor.

    9
    1 Yorumla
    • KetçaplıBrokoli
      KetçaplıBrokoli
      +1 yıl

      Bence asil sorun bu

      Yorumla
  • goygoycu01
    goygoycu01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Daha öyle bir olayla karşılaşmadım aga karşılaşırsam o çok güvendigi erkekligini mundar edecegim. Bidahada yapar mı sanmam. Gün intikam günüdür!

    6
    0 Yorumla
  • ivk06
    ivk06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hic de sessiz kalmadim. Otobuste tacize ugrayan benim yol boyu kinanan da benim. Si*arim boyle insanlara. O gun insanlardan nefret etmeye basladigim gundur

    0
    0 Yorumla
  • foreveres
    foreveres Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.

    çünkü bu devirde hakim bile dişi köpek kuyruk sallamadan erkek köpek havlama zihniyetinde, şahsen bizzat yaşadım.

    1
    0 Yorumla
  • marstyson34
    marstyson34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ediz elalem iyice sapitmis. Geliyor 30 yaşındaki adam otobuste taciz ettiği 16 yaşındaki kizi iştahlı iştahlı anlatıyor. Nasil böyle millet olduk yazik bize

    0
    0 Yorumla
  • Melissaaa_
    Melissaaa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    "Sesinizi duyurduğunuz vakit inanın aklı, vicdanı yerinde olan hiçbir insan sizi suçlamaz'' demişsin. Kaçının vicdanı var soruyorum sana. Bu devirde kaçının aklı başında?

    0
    0 Yorumla
  • idildeniz
    idildeniz Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Sessiz kalmam taciz eden kişiye davranışım ile uyarı yaparım belli ederim rahatsız olduğumu anlamıyorsa uzaklaşırım devam ediyorsa bağırırım ya da iğne batırmak mantıklı kapalı arkadaşlar bunu yapabilir. Ben zaten biber gazı ile çakı taşıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • deli1994
    deli1994 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Vallaha çığlık atarım hatta vururum da ona, elim serttir

    4
    0 Yorumla
  • esraesras
    esraesras Takip Et
    Bilge Yaş: 44
    +1 yıl

    sessiz kalmadım 17 yaşında yani geçen sene patronum tarafından ilk günde maruz kaldım sessiz kalmadım diye işten çıkarıldım okuldan atılıyordum ama sessiz kalsaydım neler olurdu kim bilir pişman değilim

    1
    0 Yorumla
  • lorelaidevin
    lorelaidevin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben bir tanesine şahit olmuştum otobüste. Kız hiçte sessiz kalmadı. Kalktı bir anda bağırmaya başladı. Daha sonra adamın biri ''Buyur sen buraya geç.'' diyerek kendi yerini verip tacizcinin yanına oturdu. Sonrasını Allah bilir.

    0
    0 Yorumla
  • LavantaKokuluGünler
    LavantaKokuluGünler Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    "Aman kızım sus! baban, abin duymasınlar" ne zaman biterse, sükutluk da ozaman son bulacaktır.

    2
    0 Yorumla
  • cann95
    cann95 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 543 cevap paylaştı.

    Daha bu sabah sözlü tacize uğradım sessiz kalsaydım adam yaklaşacaktı ama kusura bakma diyip gitti. İyi ki de sessiz kalmamışım. Allah ıslah etsin.

    5
    2 Yorumla
    • VirginBlood
      VirginBlood
      +1 yıl

      Nasıl bir şey söyledin bilmek isterim

      Yorumla
    • cann95
      cann95
      +1 yıl

      Yazdim ozelden

      Yorumla
  • Tirisi
    Tirisi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    kalmayacağımı bılıyorsun zaza ve laz kızlarına dıkat edin :d

    2
    1 Yorumla
    • huseyn488
      huseyn488
      +1 yıl

      Allahına gurban :D

      Yorumla
  • esarruzgar
    esarruzgar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    ALLAH'A çok şükür öyle bir vaka olmadı olsaydı emin ol darptan hapise girecek kadar o adamı döverdim..

    0
    0 Yorumla
  • villy
    villy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Şahsen "emin olamadığım için" karşı çıkamıyorum çoğu zaman. Adam tutup ne alaka derse kendimi suçlucam, yanlış anladığımı düşünücem çünkü biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Amoun
    Amoun Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Sonunda suçlanan baskı gören yine onlar oluyor. Öyle ya dişi kuyruk sallamazsa erkek peşinden gitmemiş miş..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Önce erkeklerin eşlerine bu konuda yardımcı olmaları gerekir. Evli pek çok kadın kocam beni bırakır yuvam dağılır korkusundan susuyor.
    Tacizden utanç duyması gereken bu suçu işleyenlerdir madurlar değil !

    0
    0 Yorumla
  • asosyalizmirli
    asosyalizmirli Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Çünkü ne olursa olsun hep bizim suçumuz oluyor. Çünkü kadın sessiz kalmalı çünkü kadın böyle falan falan. Uçkuruna sahip olamayan erkekler yüzünden biz ceza çekiyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Desmera
    Desmera Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    Ben yanlış anladıgımı zannetmistim taşlı bir adamdı sonuçta gerçegi sonradan kabullenmistim ustelik olayi goren * un teki sırıtmıştı

    0
    0 Yorumla
  • MekatronAdam
    MekatronAdam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Metrobüs bazen o kadar kalabalık oluyor ki ben bayanları değil bayanlar beni taciz ediyor. Mecburi taciz yani, sırtını dayıyor yav sanki yastığım ben.

    0
    0 Yorumla
  • Haberver
    Haberver Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.

    Ortalıkta şu söylenti varsa: dışı kuyruk sallamadan erkek peşine gitmezmiş diye.

    Gelde aç ağzını 😠

    0
    0 Yorumla
  • Opheli
    Opheli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Bende anlamıyorum ya. Bu çocuğa verilen terbiyeyle alakalı maalesef bu ülkede birçok kız çocuğuna konuşmaktan çok susmak öğretiliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (149)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Tacize maruz kalan bayanlar neden sessiz kalıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Taciz edilen kadınlar neden ses çıkarmaz? 9 cevap verildi
Kadına şiddete sessiz kalır mısınız? 25 cevap verildi
Kadın hakları savunucuları, iftiraya uğrayan ve şiddet gören erkekler için neden sessiz kalıyor? 4 cevap verildi
Neden hic kadın tacizcilerı konuşmuyoruz? 8 cevap verildi
Şiddet gören kadınlar neden kendilerini savunmuyor? 4 cevap verildi
Dayak yiyen, şiddet gören kadınlar neden bu durumdan şikayet etmezler? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨