Cok Utangaç biriyim ve hatalarimi dusundukce kendimi öldüresim geliyor?

18 yasindayim asosyal biriydim kabugumdan yeni yeni siyriliyorum ciddi derecede aile ici sorunlarim var ve karsi cinsle (bayanlarla) konusamiyorum inanin utancimdan yuzune bakamadigim icin baska zaman gorsem taniyamiyorum : ve genelde karsi cinse karsi yaptigim utanc verici hareketlerim cok oluyor geceleri onlari dusundugumde hep kendimi öldürme hissim olusuyor
Bu soruna nasil bir cozum bulurum? :/
Cok Utangaç biriyim ve hatalarimi dusundukce kendimi öldüresim geliyor?
Cevapla