Haline şükretmek denen bir şey var. Bunu yapabilen var mı?

Hepimiz birşeylerden şikayet ediyoruz. Kendimizle bir türlü barışamıyoruz. Dört dörtlük olamaz ki hiçbir insan. Birinin burnu Güzeldir ötekinin gözü. Ama her bakımlı insan güzeldir. Ruhu güzel olan insanın dışı da güzeldir. Bir insanın içi güzelse başka insanlar da ona baktığında çok tatlı ya der ve o insan sevilir. Ama ruhu güzel olmayan insan dışı ne kadar güzel de olsa insanlara itici gelir.
Ayrıca bazı insanların daha başka dertleri var. Yani sizin gibi havadan dert kapmıyorlar. Ciddi anlamda dertleri var. Yürüyemiyorlar, konuşamıyorlar, hayatlarını zorlukla devam ettiriyorlar. Bunları aklınızdan çıkarmayın ve artık kendinizle barışın.
Haline şükretmek denen bir şey var. Bunu yapabilen var mı?
Cevapla