"Ben" soruları ve sonunda kırgın olup olmadığınız anketi. Ben kimim?

Bugün kendinize sormak istediğim birtakım sorular var arkadaşlar. Bunu okuduktan sonra soruları ayna karşısında, gözlerinizin içine bakarak ve sesli bir biçimde kendinize sorarsanız sevinirim.

"Ben gerçekten kimim?"

"Şu anki karakterimden ve davranışlarımdan memnun muyum?"

"Özümdeki ben kim?"

"Küçük ve masum haldeki "bana" ne oldu?" (Bu sırada çocukluğunuzu düşünün.) Ve (Bu beni en çok etkileyen sorudur.)

"Küçüklüğümdeki masum çocuğu nasıl öldürdüm?"
Içimde minik bir burukluk oluştu doğrusu.
Ben geçmişimden memnunum be! Tek bir kırgınlık bile hissetmedim canım!
Içimdeki büyük pişmanlıkları keşfettim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Ben" soruları ve sonunda kırgın olup olmadığınız anketi. Ben kimim?
Cevapla