"Ben kimim?" sorusuna vereceğiniz cevap mı sizi siz yapar, yoksa cevap verememeniz mi?

Who i *
Güncellemeler
9 ay
Eğer "Ben kimim?" sorusuna cevap verebiliyorsak bu bizim toplumsal kimliğimiz (persona) ve Ego'muzun tanımıdır. Ama bu sınırlıdır. Eğer cevap veremiyorsak işte o noktada aslında "individuation" (bireyleşme) yoluna giriyoruz. Çünkü benliğimizi tanımlamaya zorlandığımızda, bilinçdışındaki gölge (gizli yönlerimiz), anima/animus (karşıt cinsiyet tarafımız) ve diğer arketipler devreye girer.
Güncellemeler
8 ay
...
"Ben kimim?" sorusuna vereceğiniz cevap mı sizi siz yapar, yoksa cevap verememeniz mi?
Cevapla