Anlaşamıyoruz ama seviyoruz ne yapmalıyım

cuma günü erkek arkadaşımla ayrıldık birbirimizi seviyoruz ama kesinlikle anlaşamıyoruz çok kaba umursamaz her hatamı kusurumu yüzüme vurur dalga geçer öyle bir insan bende tam tersi çok ilgi gösteren ve gösterdiğim ilginin karşılığını bekleyen bir insanım ayrıldıgımızda arkadaşlarım gelip hala telefonunda aşkım diye kayıtlı oldugumu ve beni hala çok sevdiğini söylüyor. ben barışmak istemiyorum çünkü onunlayken daha çok üzülüyorum ayrıyken en azından unutabilirim ama kafam çok karışık bugun buluşucaz benimle bir şey konuşacakmış barışmak isterse ne yapmalıyım :\
Güncellemeler
+1 yıl
tamamen bitirdik rahatladım resmen ya
Anlaşamıyoruz ama seviyoruz ne yapmalıyım
Cevapla