Sevgilim ile anlaşamıyoruz ama kopamıyoruz da ne yapmalıyım?

Arkadaşlar çok çaresizim ne yapıcağımı bilmiyorum sevgilim ile ikimiz 18 yaşındayız o benden ayca büyük sadece lisede tanıdım kendisini daha sonra onun okulu bitti ben okuluma devam ediyorum bir anda kendisi bana yazdı onu tanıdım çok sevdim o da beni sevdi sevgisini hissettim ama son iki aydır hep tartışıyoruz ilk zamanlar mükemmel bir insandı öyle iyiydi ki bana karşı sonradan çok değişti hep aldatıyorsun hep başkası var diyip duruyor 1 gün mutlu geçse ertesi gün tartışıcak mıyız korkusu var hayatımı zindan etti diyebilirim sürekli güven problemi diyor 15 dakikada kargocuya git gel ya da babam ile telefon konuşmamın dakikasını hesaplıyor onu geçtim mevcut konuma dahi inanmıyor güvenini kırıcak en ufak bir şey yapmadım hesabım da ondaydı hatta ilişkinin başlarında hesabımı aldı ama kendisi vermek istemedi daha sonra birbirimize verdik ve son zamanlar kendi hesabını vermek istemedi benimkini de almak istemedi neymiş uygulama varmış ben hikayeleri tekrarlamışım ama asla ben kendimi bildim bileli onu sevdim ne onunla oluyor ne de ondan başkasını istemiyorum ama beni hep üzüyor bende onu üzüyorum fakat o tartışma çıkarmasa ben onu üzmem ayrılalım kesin bitsin diyoruz tekrar yazıyor ya da ona ben yazıyorum bir şekilde her tartışmada durduk yere sen aldatıyorsun diyor konum ayarlarıyla oynuyorsundur vesaire diyor hep güven sorunu diyor erkek bir tek arkadaşım bile yok erkeği geçtim kız arkadaşlarım ile doğru düzgün eskisi gibi değilim sadece onunla buluşuyorum kendisi bir kural koymuştu hiçbir arkadaşımız ile buluşmak yok buna hayır desem sonuç yine aldatıyorsun ondan vazgeçemediğim için hayır da diyemiyorum arkadaşlarıma kendimi açamıyorum bile bir kere kendimi arkadaşıma açtım daha doğrusu her yerden engelledi beni arkadaşımdan yazdım sen nasıl özelimizi açarsın dedi ağlattı gözlerim şiş okula gittim orada da ağladım hep tartışıyoruz hep ayrılıyor her yerden engelleyip tekrar yazıyor barışıyoruz aklım çok karışık ikimiz de birbirimizi seviyoruz ama saygı bitti sürekli küfür ediyoruz oysa ki o iyi yaklaşsa bende iyiyim aslında hiç küfür etmezdim onu tanıdıktan sonra küfür etmeye başladım o da tartışınca ve çok kıskanç bende kıskancım onu bırakmak da istemiyorum ne yapıcağım lütfen yardım edin ayrıl diyiceksiniz ama çözüm odaklı olun empati yapın

Sevgilim ile anlaşamıyoruz ama kopamıyoruz da ne yapmalıyım?
Cevapla