Atatürk'ün sözü vardır bilirsiniz: Türkiye'de yaşayan herkes Türk vatandaşı olarak kabul edilecektir.
Demiyor ki herkes Türk'ür.
Bir kere Türkler hafif yanakları çıkık.
Gözleri çekik.
Etine dolgun olur.
Bu kadar Türk'çülükten bahseden insanlara Türk olmadıklarını söyleyin bir zahmet. Melezler onlar melez :)
Gündem #Suruç olduğu için ırıkçılık yapan kendilerini hopur hopur Türkçülüğe adayan insanlara diss atmış oldum sanırım.
Ben Kürt'üm ve bu yüzden sosyal medyalarda genelde facebook veletleri. Oy kullanamayan insanlar sadece bana ve benim gibi insanlara Kürt olduğumuz için küfür saydıran insanlar var. Peki şöyle bir soru ileteyim..
Biz özgecan'ın katilleri milliyetçilik işareti yaptığı zaman bütün Türk'leri aynı kefeye kattık mı?
Bütün Türk'ler tecavüzcüdür dedik mi?
Şimdi bu insanlar ben Kürt'üm deyince hemen akıllarına o molotof atan insanlar filan geliyor yok öyle bir şey.
Ben bu vatan için canını verebilecek bir vatandaşım. Çünkü bu ülkede yaşıyorum. Belki de savaş çıktığı sırada ilk benim kanım höpürecek savaşa gitmek için. Fakat medya ve sosyal medya olayları çarpıttığı için sürekli Kürt kimliği zarar görüyor.
Şimdi şöyle bitirecem. Türk'le Kürt'ü bölerseniz ne Türk kalır ne Kürt ama birleştirirseniz ne Fıransız kalır ne İngiliz.
Ek bilgi vereyim: Bu ülkede yaşayan ortalama 20 milyon kürt insan var. Bu 20 milyon insan bu vatanı bölmek için uğraşsaydı zaten bir şekilde başarırlardı. Bu olayları savunan insanların nüfusu bölücü olan insanların nüfusu en fazla 3 - 4 milyondur. Medya da bunları çarpıtarak gösteriyor ki Türkiye zarar görsün. Türkiye'de medya bize bağlı değil. %100 dışarıya bağlı Türkiye'de medya.
Okuduğunuz için saygılar.
Demiyor ki herkes Türk'ür.
Bir kere Türkler hafif yanakları çıkık.
Gözleri çekik.
Etine dolgun olur.
Bu kadar Türk'çülükten bahseden insanlara Türk olmadıklarını söyleyin bir zahmet. Melezler onlar melez :)
Gündem #Suruç olduğu için ırıkçılık yapan kendilerini hopur hopur Türkçülüğe adayan insanlara diss atmış oldum sanırım.
Ben Kürt'üm ve bu yüzden sosyal medyalarda genelde facebook veletleri. Oy kullanamayan insanlar sadece bana ve benim gibi insanlara Kürt olduğumuz için küfür saydıran insanlar var. Peki şöyle bir soru ileteyim..
Biz özgecan'ın katilleri milliyetçilik işareti yaptığı zaman bütün Türk'leri aynı kefeye kattık mı?
Bütün Türk'ler tecavüzcüdür dedik mi?
Şimdi bu insanlar ben Kürt'üm deyince hemen akıllarına o molotof atan insanlar filan geliyor yok öyle bir şey.
Ben bu vatan için canını verebilecek bir vatandaşım. Çünkü bu ülkede yaşıyorum. Belki de savaş çıktığı sırada ilk benim kanım höpürecek savaşa gitmek için. Fakat medya ve sosyal medya olayları çarpıttığı için sürekli Kürt kimliği zarar görüyor.
Şimdi şöyle bitirecem. Türk'le Kürt'ü bölerseniz ne Türk kalır ne Kürt ama birleştirirseniz ne Fıransız kalır ne İngiliz.
Ek bilgi vereyim: Bu ülkede yaşayan ortalama 20 milyon kürt insan var. Bu 20 milyon insan bu vatanı bölmek için uğraşsaydı zaten bir şekilde başarırlardı. Bu olayları savunan insanların nüfusu bölücü olan insanların nüfusu en fazla 3 - 4 milyondur. Medya da bunları çarpıtarak gösteriyor ki Türkiye zarar görsün. Türkiye'de medya bize bağlı değil. %100 dışarıya bağlı Türkiye'de medya.
Okuduğunuz için saygılar.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseye hakaret etmediğim halde görüşlerde küfür yiyorum.. Buyrun görün işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer