
Sizcede çok dogru anlatilmamismi? Siz ne cikarttiniz bu paragraftan

herşeyin tövbesi varmış ALLAH'A ŞİRK KOŞMADIKÇAdiyor arkadaşlar
buradan yola çık!
Allah kimseyi dogru yolundan sasirtmasin diyelim
lh3.googleusercontent.com/.../allah.JPG
Doğru yolu bulun ne diyeyim.
Aminnn
Kim bu fesleğen?☺Doğru diyor da hayat sahnedir hepimiz aktör.
Hikmet anıl öztekin :)
Evet bosvermis durumdayiz
Cevap
14Cevap
Kesinlikle doğru Allah'in her saniye var olduğunu unutan insan dünyanlık işlerle meşguldur zaten..
Rabbim O'na olan sevgimizi daim kilsin
Aminnn
Kime
Yorum icin tesekkurler
yok gibi yaşamıyoruz allaha şükür inancımız tam lakin ibadetleri yerine getirirken insan nefsi işte hep türlü bahanelerle sınavı kaybetme yolunda ilerliyoruz
Allah bize sahip cikmaz biz Allaha sahip cikariz.. Tam manasiyla sahiplenirsek iste o zaman bu soru ortadan kalkar...
işimize gelmiyor çünkü sevap bedava değil yasaklar var
Yokmuş gibi yaşamak farklı günahkar olmak farklı. Yokmuş gibi yaşamak ateistliktir ancak günahkar olmak günahkar olmaktır yani günahımın biliyorum demektir. Çok saçma bir yazı olmuş
Adam hakli ama bir laf var allahin tokadi yokki...
seviyoruz diyoruz ya yallllllllaaannnnnnnnnnnn. insan sevdiğine bunu yaparmı. allah affetsin bizi.
El yazin ne kadar guzelmiş. Bir benim güzel olamadi.
:):)
tüm 'neden' eler gelsin bu parça
Güzel ve doğru bir yazı.
Allah Vardır ve Herkes yaptıklarından sorumludur
Var oldugunu dusunmuyorum
yazık l*n
Çok doğru
Allah neden yok?
👍👍
Allah var demiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar