Konuşurken espiri ve sakaları ciddiye alma sorunu :'( ?

abi insan her şakayı ciddiye alır mı yaa :'((
ağlama sen kıyamam ben sana :))
beraber ağlayalım. s. s
yok artık biraz gevşek ol kızım sende :// (nasıl yapacağım bir zahmet yazınız)
iyi yapıyorsun ne o yavşak yavşak.. sil o göz yaşını (bu cevabı beklemiyorum) :'(
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Konuşurken espiri ve sakaları ciddiye alma sorunu :'( ?
Cevapla